לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Where is my holly macaroni


find my holly macaroni and i'm yours

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 220044883 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

sonne?


לכן - קן השפתיים מתמתח, בלי כוונה של ממש ויוצר תמימות של שתי גומות חן, המעניקות רוך ויופי של משיכה. לאחר כשנייה או שתים העיניים מצטמצמות, מתרככות. מבט אופייני לשלווה, לא? כך שמעתי...
זוהי ישיבה ב-6:00 בבוקר קריר, שבו שרידים של גשם מתחננים להיעלם – ישיבה בבית קפה זול ליד ביתי. אם כי אני לא שותה קפה, ואין באמת סיבה ממשית לשריפת השעתיים המוקדמות בכל בוקר. פשוט בקלות העניין מדובר במסע אחר המוזה. הרי ידוע כי היא תוקפת במפתיע – הרעיונות הכי משפיעים, עמוקים. הקללה הזו עורבת לך ועוקבת אחריך מאותה שנייה שבא פקחת את עינייך לאחר חלום שלא זכרת. ואצלי, המוזה מתמסדת איתי כאשר אני באותו בית קפה שכונתי וזול. אני מתחבר לאנשים השורצים בבית הקפה. תמיד אותם טיפוסים שעל כל אחד מהם אכתוב משפט או הערה שונה וחדשה על המפית המשומשת שלי ובחזרה לדירה בעיר הגדולה אחבור לסיפור קצר,או שיר. ברגע שאאבד את דרכי אחזור חזרה לבית הקפה ואמצא את החרוז המתאים את הסוף הלא מפתיע המשלים את הסיפוק שנובע מהצלחה ומהישגים אישיים. הרגשה היא שיא העונג שנובע מגוש של זהב קטן במכרה של שחור ופיח. כמו קימה לתחייה מתפוח תמים ששבר את המחסום. כמו חוסר הידיעה וההקלה שבאה לאחר כשבוע של תהיה. יחי ההצלחה.
עם כך - ממש לא מתחשק לי להיות אנטי חברתי ולהתרחק מכולם, לשבת בבית הקפה לבד לעצום עיניים ולהקיא את מחשבותיי על מפיות משומשות עד שזה יסתיים. אני לא רוצה להיות אותו אחד שתקוע בראשו המספר אפס, בזמן שהסביבה כבר ספרה עד 10. ממשיכים הלאה, מחייכים עם כולם, מנסים להציל קשרים שעל סף התהום ואת אלא שלא מושיטים יד דוחפים בסיפוק אל הסלעים החדים. השמש באה איתם תמיד, שמש גדולה ומחממת. ברגע שהם עוזבים לרוב הם לוקחים אותה איתם. המתנה הכי יקרה נלקחת מימך, אבל היא תחזור... וזה לא רק אני שמחכה לבואה, כל יצור חי... השמש.
נכתב על ידי , 14/5/2008 22:49  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-19/10/2008 14:37
 





5,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לד"ר פנינה חניבעל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ד"ר פנינה חניבעל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)