הבוקר החלטתי באופן סופי שאני מצטרף [עד כמה שזה מתאפשר לי במסגרת העבודה] לחרם הסלולרי.
כדי להבהיר מדוע הסלולרי שלי אינו זמין, החלטתי להשאיר בתא הקולי הודעה המבהירה את העניין, ומזמינה את המתקשרים לנסות ולהשיג אותי בטלפון הקווי שבמשרד, או לחליפין להשאיר מספר טלפון קווי אליו אוכל לחזור אליהם.
לאחר שסגרתי את עניין ההודעה, ניסיתי לשכנע את הטלפון שלי להפנות את כל השיחות הנכנסות אל התא הקולי, כדי שאוכל לדעת האם חיפשו אותי או לא - אך עקב עניין של הגדרות - לא ממש הלך לי.
התקשרתי למוקד השירות של אורנג' והסברתי להם מה אני מנסה לעשות.
אמרו לי שאין בעיה ושינסו לטפל בזה ויחזרו אלי.
כמה דקות מאוחר יותר אכן חזרה אלי מישהי מהמוקד הטכני, שניסתה לעזור לי.
היא ביקשה ממני לבצע משהו ואמרה שתתקשר שוב לאחר כמה דקות.
ניסיתי, לא הלך, היא התקשרה, ביקשה שאנסה משהו אחר, אמרה שתתקשר שוב, וכו'...
אחרי 4-5 פעמים שכאלה הבעיה נפתרה, ואני יכולתי להכריז על חרם בלב שקט.
נו, אז מי אמר שהחברות הסלולריות אינן באות לקראת הצרכן? 