לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 46

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2003

צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים...


 

ובשתי ידיים אני מאמץ את פוסט זה, שעליו אמרה כותבתו הגברת עם סלים, שהייתם מצפים למצוא אותו אצלי...

נכתב על ידי , 30/11/2003 22:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הודעה חגיגית


 

אין פרטים עסיסיים, אין עדיין תאריך, ובעזרת השם ובישועתו - אין גם דרך חזרה, אבל בשעה טובה ומוצלחת, אמש התחלקתי סופית על השכל, והצעתי נישואים לחברתי-אהובתי וונדי.

 

מה שזה אומר זה שעופרניקוס האנטי-ממסדי נפל סוף-סוף קורבן לממסד הנישואין.

 

(וכל מה שיש לי לומר זה: Sorry, all you Broken-Hearted-Ladies )

 

מה שכן, זה אומר שצפוי לי הרבה כאב ראש ומעט זמן פנוי בחודשים עד החתונה, וסביר להניח שגם אחריה, אז אם אתם לא שומעים ממני בתדירות גבוהה כמו פעם, זה לא אומר שאני לא אוהב אתכם יותר, זה פשוט אומר שיש מישהי שאני אוהב יותר

 

וזהו, אני את שלי אמרתי...

נכתב על ידי , 30/11/2003 15:26   בקטגוריות בדרך לחופה וממנה  
235 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   8 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Chocolate girl&#9829; ב-8/12/2004 16:20
 



דברים קטנים


 

א. מסיבות של "אני-ארגיש-מפגר-לכתוב-לכולם-שבוע-טוב-גם-לך", אני לא אגיב אישית לכל אחד ואחד - אז פשוט תודה לכל אלו שבירכו אותי בחזרה על הפוסט הזה... אכן היה לי סופ"ש משובח  (פרטים בהמשך)

 

ב. אחד הדברים היותר משגעים בסלולרי עם הרבה זכרונות, זה הנטיה לדחוף לשם מספרים בלי הכרה, ואחרי זה, כשהם "מעלים אבק וירטואלי", לנסות ללא-הצלחה להיזכר מי זה בכלל הבנאדם ולמה יש לך את הטלפון שלו... (וכמובן, יום אחרי שמחקת את המספר הלא מזוהה מזכרון הטלפון, הבנאדם מתקשר ונעלב מזה שהוא לא מזוהה אוטומטית )

נכתב על ידי , 30/11/2003 08:49  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של RRRaaazzz ב-30/11/2003 14:56
 



סתם התחשק לי לומר...


 


שבת שלום, כולם!

נכתב על ידי , 28/11/2003 16:11  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבסולוט ב-30/11/2003 13:27
 



הפשע משתלם


(כל זמן שאינכם טורדים את מנוחת השוטרים)

 

תגנבו, תרצחו, תשדדו, תאנסו, תפרצו, תתעללו, תסחטו, ותהרסו.

 

אף אחד לא יפריע לכם, עד שתעצבנו את המשטרה.

 

(אלא אם נתקלתם בשוטר שטרם מילא את מכסתו היומית, כמובן)

נכתב על ידי , 28/11/2003 14:10  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ACE ב-28/11/2003 15:08
 



אזרחים למען המשטרה


(התלבטתי איזה פרצופון לשים - צוחק או זועם. החליטו בעצמכם)

 

כבר שנים קיים מיתוס האומר כי לשוטרים נקבעת מכסה של דוחו"ת שהם חייבים למלא, ושאת מחיר המכסה הזו - משלמים הנהגים שנתפסים על לא עוול בכפם.

 

לאור הכתבה הזו, המדברת על כך שאין מדובר במיתוס, ואף מתיימרת להוכיח את אמיתות הטענה הזו, אני ממש מתפתה לקרוא לציבור הקוראים לשתף פעולה עם השוטרים, לעבור על חוקי התנועה ככל שמתאפשר הדבר בידם, ובכך לאפשר להם לקבל קידום...

 

(ולמרות שזהו פיתוי עצום, רשימון זה הינו שומר חוק, ולכן אני אתאפק )

נכתב על ידי , 27/11/2003 17:04  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-28/11/2003 01:24
 



מטבע לשון


 

ynet מספרים שבנק ישראל מתכנן להנפיק מטבעות של שני שקלים ושל 20 אגורות, כדי "להקל על הציבור שלא יצטרך לשאת כל כך הרבה מטבעות בארנק".

 

ואני לא מבין... לא יותר פשוט לרוקן לנו את הארנק על ידי העלאת מסים?

נכתב על ידי , 27/11/2003 13:52  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה ב-28/11/2003 22:18
 



הפרת זכויות יוצרים


 

מעניין אם מישהו טרח לרשום את זה כפטנט, ואם אנחנו יכולים לתבוע את האמריקאים על כך שהם הפרו זכויות יוצרים בכך שהם התחילו להרוס בתי מחבלים בעיראק...

 

אולי נוכל להגיע איתם לפרשה... אנחנו לא נתבע אותם, והם לא יקצצו בערבויות...

נכתב על ידי , 26/11/2003 01:26  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של על הקצה ב-26/11/2003 16:40
 



דוגמא אישית


 

ב-ynet מספרים שההסתדרות פיטרה עובדת שלא כדין.

 

תזכורת:

זו אותה הסתדרות שפעם אחר פעם מעכבת את משכורות עובדיה.

זו אותה הסתדרות שמואשמת כעת בכך שגנבה סכומי עתק מקרנות הפנסיה.

 

וזו אותה הסתדרות שפוגעת בעובדים, אבל מרשה לעצמה כבר שנים להטיל טרור חברתי על כלל אזרחי המדינה הזו, ובלבד שלא יפגעו במשכורות של החברים שלה.

נכתב על ידי , 25/11/2003 12:14  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-25/11/2003 17:38
 



אזהרת ג'לטין


 

מודה, שיעמם לי, אבל מאז שאלעד עורר את הסערה, העיתונאים מעלים על המוקד כל מי שלא מדווח על מי שאינו מדווח כי הג'לטין בו הוא משתמש מופק מן החי, ולכן ראיתי לנכון להזהיר ולהתריע:



ושלא תאמרו שלא הזהרתי!


ואני רואה שישנם כאלו שלא עוקבים, אז אני אחזור ואבהיר: אישית, אני חושב שכל הסיפור הזה אינו יותר מעורבא פרח.

נכתב על ידי , 25/11/2003 09:58  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-26/11/2003 09:12
 



לדף הבא
דפים:  

244,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)