לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

What am I made of



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 226664662 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

קיץ , שוב :]


פיייייייי .. איך הזמן רץ . שוב קיץ :) ובעוד שבוע אני אהיה בת 16 . איזה קטעים ..

 

חחחח נו מה נסגר איתי .. שוב פעם נטשתי את הבלוג לחודש שלהם .

מה התחדש בזמן הזה ? קיבלנו תעודות (אחלה של תעודה . ממוצע 94 !) , הייתי באילת והיה ממממה זה כיף !

היה פורים והתחפשתי לנוצה / ברבור / מלאך (כל אחד אמר שזה נראה לו כמו משהו אחר .. ) ,

הנחתי את ההפנינג פורים והיה נחמד כזה .. ומממממממממממ .. נראה לי שזהו.

 

היום אחרי הלימודים (והיה יום שולט ביותר ד"א - לא היה מתמטיקה !) , הלכתי לים עם אנה .

בטן גב וכאלו , ואחרי זה פגשנו את הבנים . וסתם נכנסנו קצת למים, ישבנו , דיברנו וצחקנו .

היה נחמד כזה :] הפעם הראשונה שהלכתי לים העונה !! (:

 

בקיצצצר .. אני מה זה מתה מרעב .. עפתי לאכול , אשתדל שלא לנטוש את הבלוג .. ביי (;


נכתב על ידי , 24/3/2008 18:04  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של =] ב-7/8/2008 15:10
 



שישי שלי .




אתמול בביה"ס היה לגמרי משעמם. סתם יום מיותר כזה.

בשיעור חינוך ראינו סרט על הטרדה מינית, ובשל"ח כמעט נרדמתי . תהרגו אותי, אין לי מושג על מה היה השיעור הזה.

את שיעור תנ"ך התחלנו במבחן על יום מד"א שהיה לנו. איזה פאדיחות אם אני הולכת להיכשל ..... DD:

אחרי המבחן חזרנו לשיעור תנ"ך, ובמשך שעתיים חירפנו את המורה. היא אפילו אמרה שאנחנו כ"כ הולכים להצטער על זה ביום ראשון .

אני חושבת שהולך להיות לנו בוחן פתע .. (מעניין שגם את הקודם היא עוד לא החזירה ..... )

אחרי הבצפר אמא שלי סיפרה לי שאישפזו את סבא שלי בברזילי. ידעתי מיום חמישי שהוא חולה, ודי הייתי מוכנה לזה שיאשפזו אותו ,

אז זה לא כ"כ הבהיל אותי. אחרי הכל, מה שיש לו עכשיו - היה לי גם פעם .

נחתי קצת בבית, ואחרי זה הלכתי למד"א. ברגל. הליכה של חצי שעה שעוברת כ"כ מהר בלי שאני ארגיש בכלל ..........

השבוע לא רציתי להטריד את אבא שלי בזה שיסיע אותי לשם כי ידעתי שאין לו מצב רוח והוא מודאג בקשר לסבא שלי .

בתחנה הורגש המצב הביטחוני באזור שלנו. (אני מתנדבת בלכיש = הגיזרה של הקאסמים והגראדים ומה שלא תרצו. )

איך זה הורגש ? העיניין הוא שעברנו תידרוך איך להתנהג בזמן נפילת קאסם, ואפילו עשו רישום מדויק של מי על איזה אמבולנס.

אתם יודעים ... במידה ויקרה משהו , שידעו מי היה איפה.

הייתי אפילו נחמדה למתנדבים האחרים שאני לא סובלת ושמעצבנים אותי כל שבוע מחדש וגם סידרתי להם מקום .

עד שהיתה לנו נסיעה, כרגיל היה כיף בתחנה. הסתובבתי עם מתנדבות אחרות שאני מתה עליהן וצחוקים וכאלו.

יותר מאוחר קיבלתי נסיעה, וכשהייתי איזה שלוש דקות מהכניסה לאשדוד התקשרו אלי ההורים שלי ואמרו לי שנוסעים לסבא לבי"ח.

כמובן שעזבתי את המשמרת ונסעתי איתם. [ככה יצא שעשיתי רק חצי משמרת כשהיה לי מקום לעשות מלאה, אבל למי אכפת ? סבא יותר חשוב !].

בבי"ח היה מדכא. זה היה מה זה לא רגיל בשבילי לראות את סבא בכותנת של בי"ח. הסבא הבריא שלי . \=

אני רוצה שהוא ייצא משם כבר . אני רוצה שוב את הסבא הבריא והחזק שלי .

הוא חייב להבריא. יש לו ולהורים שלי כרטיסים להופעה ביום רביעי . חייב . חייב . חייב .

היום אבא שלי שוב נוסע אליו לביה"ח, והוא לא רוצה שאני אבוא. הוא אומר שאני סתם אשתעמם שם כ"כ הרבה שעות.

למען האמת יש לי לעשות היום הרבה דברים (לחזור על החומר בגאומטריה, אנסין באנגלית שהמורה הפרטית נתנה לי, ולכתוב חיבור או סיפור בנושא מדינת ישראל בעוד 20 שנה) אבל באמת שאני מעדיפה להיות עם סבא ....... נראה כבר.


נכתב על ידי , 1/3/2008 08:13  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיבוק אחרון ודיי ב-10/5/2008 16:20
 





13,072
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלביו'ש ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלביו'ש ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)