לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של ילדה מצ'וגעת- על אמת... XD



Avatarכינוי:  ~*~RED HEAD~*~

בת: 30

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

איך זה שכל פעם שיש לי מוטיבציה אני מרגישה רע וכל פעם שאני מרגישה טוב המוטיבציה נעלמת?


למרות ש... משום מה, כרגע, אני גם מרגישה רע וגם אין לי מוטיבציה.

אני מרגישה כאילו הכל נופל עלי אבל בקטע של אשמה.

כן, אני בעומס. עם עומס תמיד הסתדרתי.

כן, אני עושה הרבה דברים לבד. אף פעם לא הייתה לי ממש בעיה עם זה.

מה גם שבתקופה האחרונה ירדה לי כמות המבחנים משמעותית ויש לי הרבה אנשים שעוזרים לי בתחומים השונים.

וכן, אני לא מרגישה טוב. מה חדש.

 

אבל עכשיו, אני מרגישה שכל הדברים הרעים שקורים לי- קורים באשמתי.

אני מרגישה שאני חולה עכשיו בגלל שלא נזהרתי כמו שצריך באילת.

אני מרגישה שהחניכים שלי עוזבים כי אני לא מדריכה טובה.

אני מרגישה שההורים שלי רבים כי אני לא מתנהגת כמו שצריך.

אני מרגישה שחברים שלי מתרחקים ממני כי אני לא בנאדם טוב.

אני מרגישה שהציונים שלי יורדים כי אני לא לומדת מספיק

אני מרגישה שהמורים שלי מתאכזבים ממני כי אני לא מתאמנת מספיק

אני מרגישה שאני חייבת מישהו שיהיה איתי, מישהו שאני אדע שאכפת לו ממני, מישהו שאני אדע שיכול להבין אותי.

במיוחד היום, עד כמה שזה מטומטם. כולם בדייטים, כולם אחד אצל השני, ואני יושבת בבית וחושבת איך אני יכולה לישון פחות בשביל לתקן את העוול שגרמתי לעצמי.

 

אני שונאת להרגיש ככה.

אני שונאת לדעת שאני צריכה לעשות 1,000,001 דברים ומהצד השני לדעת שאני כל כך רוצה לישון.

 

אני כבר לא יודעת מה להגיד, למי לפנות,

אין לי למי. לא נראה לי.

כל אחד יגיד משהו אחר: אמא שלי תתעצב, אבא שלי יחפור שעה (על מה- אני לא בטוחה), עדי תגיד שאני צריכה להיות חזקה "כמו שרק אני יודעת", שחר תגיד ש"אני מזדהה איתך" ויעל תגיד ש"אם היה לי מה לומר הייתי מיישמת אותו על עצמי". כל השאר פשוט לא ידעו מה להגיד לי.

 

אני צריכה מישהו שיעזור לי לקום על הרגליים.

איך זה שברגע אחד כל כך כיף לי ושעה אחרי זה אני מרגישה ככה...?

 

נכתב על ידי ~*~RED HEAD~*~ , 14/2/2010 20:40  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1:04


טוב אז... קודם כל, כתבתי איזה שניה וראיתי שהתחלתי לכתוב בערבית (מה לעשות שכשבמחשב שלך יש 4 שפות אתה נעשה קצת... מבולבל).

אז מה שכתבתי מקודם (או בעצם מה שאני כותבת עכשיו) זה...

החלטתי להעלות פוסט לנושא החם.

הבלוג שלי אף פעם לא היה בלוג מפורסם, וגם לא השתתפתי במפגשי ישראבלוג.

הבלוג שלי נועד נטו בשביל לפרוק את מה שאני חושבת.

בשנה האחרונה בערך אני רק עונה על  שאלונים, כי דוגרי... הישרא נמאס עליי. יש כאלה גם, לא?

אמממ מה עוד אני אכתוב

"תודה שנפלת חזק...." שיר מעולה. אני שומעת עכשיו גלגלצ. התחנה הכי טובה בארץ לפי דעתי.

הרדיו שלי (כמו שהרבה כבר יודעים עליי) פתוח במשך 24/7.

נחתך לי חוט המחשבה בגלל אבא. יופי אבא.

אממ בכל מקרה... עוד מעטאני הולכת למכבי, ליום עבודה. על הפורימון.

כל גרעין שור מגיע לעזור לנו- אנחנו עושים יום עבודה שכולו פרסום. זה מזכיר לי שאני צריכה לעשות הפסקה מתודית... אח"כ אני אחשוב על משהו. אתמול שיחקנו ג'אגלינג קבוצתי ופעם קודמת מאו.

משחקים מגניבים D:

יאללה, מתחיל וידויה של שופוהוליק בטלויזיה ומה גם ש... נגמר לי הזמן עוד חצי דקה בערך.

אז אני אחכה...

08 עכשיו...

 

תודה שנפלת חזק, אהההההה, אהההה אה אה.

נפלת חזק.

 

חחח פוסט משעם

אה, זהו :)

1:09

נכתב על ידי ~*~RED HEAD~*~ , 7/2/2010 13:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*~RED HEAD~*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*~RED HEAD~*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)