לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


So am I..still waiting...

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 259666535 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

חח מזה נטשתי לגמרי..


 

חחח וואו אשכרה לא כתבתי פה איזה חצי שנה..זה חבל כי אני אוהבת לקרוא אח"כ את מה שאני כותבת ,זה מחזיר אחורה כזה וכיף להזכר,אבל אני פשוט מתעצלת לכתוב.

אז הרבה השתנה בחודשים האלה..אפשר להגיד אפילו ה-מ-ו-ן..החגים עברו בסבבה היה ממש כיף^_^ בייחוד ביום העצמאות ובל"ג בעומר שישנו ביער D: היה ממשממש טוב. אבל הדבר שהכי השתנה אני חושבת הוא שהתקרבתי לאנשים אבל בעיקר התרחקתי מאחרים..

אני מתגעגעת לכלכך הרבה אנשים זה פשוט לא יאומן..הלוואי שלא הייתי מאבדת קשר עם כל כך הרבה אנשים...אבל אי אפשר לשנות את המצב וכמה שלא ניסיתי שומדבר לא משתנה..

אני חושבת שאיבדתי את הילדה האופטימית של פעם..והתחלתי להיות סתם קנאית מפגרת שמייחסת לכל דבר יותר מידי חשיבות-,-

אז לפני כמה חודשים החלטתי ששמים זין גדול וזה עבד לכמה ימים..עכשיו שוב אני מייחסת יותר מידי חשיבות לשטויות-,-

 

אז זהו! עכשיו באמת זין על הכל!

 

אללה שיהיה חופש גדול הכי בן זונה שיכול להיות ^_^ !

נכתב על ידי , 18/6/2009 18:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,788
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFelleyFan. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FelleyFan. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)