לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


So am I..still waiting...

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 259666535 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

Sweet Sixteen to ME :D


יומולדת *_*

sweet sixteen!

^_^

 

מקווה שיהיה לי יומולדת טוב..=]

נכתב על ידי , 22/1/2009 00:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיכום שנת 2008 ^_^


אז שנת 2008 עברה לי בטיל..אבל הייתה בהחלט אחלה שנה! עברתי הרבה דברים בשנה הזאת..הנה בקצרה כמה מהדברים המשמעותיים שקרו=] [לא לפי הסדר]:

 

-מעבר בצפר מחטיבה לתיכון לאומנויות =]]

-יומולדת 15 בן זונה שלא ישכח*_*

-פעם ראשונה במועדון חח

-איבוד קשר עם אנשים T_T

-להכיר אנשים חדשים מהקריות 3>

-שינוי בקבוצה של האנשים שאני מסתובבת איתם בשישי

-להכיר את מתני קטני החבר הכי הכי טוב שיש לי בעולם33>

-אח שלי התגייס=\

-טיסה לרומניה בחופש הגדול

-לפגוש את  אגבי *_*

-לצבוע את השיער לאדום[פעמיים] ^_^

-להשלים עם דנה קטנה3>

-להשלים עם ליזקה3>

-להכיר אנשים חדשים מהבצפר=]]

-לקבל הרבה ידע בצילום^_^ וזאת רק ההתחלה=]

-להשתנות ולא ממש לטובה=\

-פעם ראשונה של דפיקת ראש רצינית=]

-הרבה התאכזבויות..

-טיול שנתי בויצו(:

-טיול גיבוש בויצו ^^

-לעבוד אצל סבתא בלימוד מחשב ולקבל 50 שקל לשעהXD

-לעשות מחוייבות אישית פעם אחת P^^

-ליל סדר ממש משעשע=]

-ל"ג בעומר טוב רצח.

-יום הולדת של אנקיס בנווה ים*_*

-יום מגמה ראשון בת"א

-נחלות של אנשים אצלי=]]

-סילבסטר בן זונה^_^

 

וזהו פחות או יותר=] אני מקווה שהצלחתי לכתוב פה את הרוב לפחות.

הסילבסטר אתמול היה בן זונה(: ישבנו במקלט של שי, היו פול צחוקים. שיחקנו "בוצ'קה סמחה" [זה ברוסית,אינלי מושג מזה אומרXD ] והיה ממש קורע^_^ . 

"אתה עושה סקס לוהט עם אשתך. מה תגיד לה אחריזה?" "שימי בתול" XDD

"חברה שלך מגלה שבגדת בה. מה תגיד לה?"  "זיינתי את אחותך" XDD

"אתה פותח חנות חדשה. איך תקרא לה?"  "דנה הכוסית" XD

~לא זוכרת מה הייתה השאלה~ "דנה תתפשטי!" חחחחחח

"אתה הולך לפסיכולוג. מה אתה אומר לו?" "אני רואה זברות מעופפות" חחחח

~עזבו מי שלא היה שם לא יבין חח אני כותבת אתזה רק כי יהיה כיף להזכר בזה כשאני אקרא פה בעתיד^_^ ~

 

בייחוד היה מצחיק שהתקשרנו לאבא שלי ב12 וכולנו שרנו לו ביחד "היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לאבא של שלי!!" חחחח איזה חמודים חח ועידן [או שאני אגיד גידעון?XD] כרגיל התחיל להסחף חחחח ולא הפסיק לשיר לו שם שירי יומולדת חחחחח ואז בסוף כשהשתקתי את כולם לשמוע את התגובה של אבא שלי התברר שחברה שלו בכלל ענתה לטלפון ולא הוא חחחחח XD אבל למזלנו הוא שמע את כל השירה שדפקנו שמה^^" .

[אגב,המון מזלטוב לאבא הכי טוב בעולםםםםםם3> שיש לו יומולדת היום-ב1.1 ^_^]

בקיצור באמת זה היה הסילבסטר הכי טוב שהיה לי (:  .

 

 

אז באמת אני מקווה ש-2009 [*_*] התחילה ברגל ימין אצלכם כמו אצלי=]]

 

ואני מאחלת לכולנו שנה מעולה,מאושרת,מוצלחת,מלאת אהבה,מלאת צחוקים,מלאת חויות בלתי נשכחות,שנה שקטה ושיהיה שלום.

 

3>Happy New Year

 

 

- עוד 21 ימים סוויט סיקסטין *___* -

 

נכתב על ידי , 1/1/2009 17:40  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,788
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFelleyFan. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FelleyFan. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)