לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's just me and my world


החיים שלי,אני בת 18 טיפוסית שמנסה להסתדר בעולם מלא שינאה ואנשים מזוייפים,בקיצור כנסו ותיקראו בעצמכם.

Avatarכינוי:  רורי מאיידן

בת: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

החופש ניגמר מהר מידי


ביום ראשון אני הולכת לצבא,לא רוצה!!! :(
אוף החופש היה קצר מידי ובקושי הספקתי משהו
יום רביעי:קניון,קניתי 2 חזיות,ליל הסדר ולישון
יום חמישי:זכרון עם המשפחה,לא הלכתי לסיטיהול :(.
יום שישי:שיעור נהיגה וסרט עם בובי (מהיר ועצבני 4)
יום שבת:המשפחה שלי הלכו לתערוכת גופות ובחרתי לא לבוא איתם,גם הזמינו אותי לים ולא הלכתי (כי היו שם 2 בנות שאני לא סובלת)
יום ראשון:עוד פעם שופינג קניתי שמלה
שני:היה לי שיעור נהיגה מסויט כי הייתי על כדור הרגעה ונירדמתי לו על ההגה (איזה פאדיחות) ישנתי 3 שעות.
שלישי:T מארקט-קניתי משקפי שמש+2 חולצות ואז הייתה לנו ארוחת חג שני
היום+מחר:מי יודע?

נ.ב.
שמתם לב שהמונים אצלי לא עובדים? אני שונאת את זה!
נכתב על ידי רורי מאיידן , 15/4/2009 09:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקעקוע של אביאור


בהתנגדות חריפה שלי הלך אתמול אהובי אל עבר הארט טאטו שבמשכני הגרנד קניון ועשה לעצמו קעקוע

אני כמובן התנגדתי אבל אני לא אמא שלו ואני לא אגיד לו לא לעשות ככה וככה עם הגוף שלו (מדברת המחוררת עם ה6 חורים+1 ז"ל)

באתי בהתלה כשעוד רק  התחילו כי הייתי לפני זה בצבא ובמשך 5 שעות המקעקע צייר על אהובי נחש מכוער בסגנון אולד סקול.

הייתי מבליגה אם זה היה קעקוע קטן אבל הוא כיסה את כל הזרוע כמעט

הייתי כל כך בשוק שלא צילמתי במצלמה שלי.

מאז אתמול אני מודה כל יום להורי שאסרו עלי לעשות קעקוע

הסיבה האמיתית שאני לא עושה קעקוע זה כמובן כי אין לי רעיון מוגדר ואני לא רוצה לחיות את כל החיים שלי עם ציור שאני אתחרט עליו מתישהוא.

כמו שאמרתי לאביאור,פירסינג אפשר להוריד,נשארת צלקת קטנה אבל קעקוע זה לכל החיים.

ואל תחרטטו לי שאפשר להוריד את זה בלייזר כי גם לזה נישאר צלקות,רק שחור לבן זה מוריד כמעט מושלם.

כרגע הוא שלם אם זה,אבל אני מאמינה שמתישהוא הוא יתחרט,יש לי הרגשה שהוא עשה בכלל את זה בגלל שחבר שלו עשה לפני כמה חודשים קעקוע (והוא עוד רצה לעשות קעקוע דומה לשלו ואמרתי לו:"אתה רוצה ליהיות בן 60 עם פרחים על הזרוע?")


אוף בא לי לעשות עוד הליקס,צבא מטומטם,אפשר יהיה רק בחפש"ש


פסח שמח לכולכם

נכתב על ידי רורי מאיידן , 6/4/2009 22:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמן שהיה


וואי הרבה דברים קרו בזמן הזה:

לי ולאביאור היה חצי שנה :),שזה הכי הרבה שהייתי עם בן אדם עד היום

הלכנו לסרט ביס פלנט,"מארלי ואני",הסרט מתחיל קליל אבל הסוף עצוב :(.

נסעתי גם עם אורלי לתל אביב ועשיתי שופינג מטורף:

סווצר,גופיה,משקפי שמש,סיכות לצבא,2 מתנות לאביאורי ומתנה לאמא

ב1 באפריל לא עבדו עלי ואני לא עבדתי על אף אחד חחחח.

מה שכן באחד באפריל קיבלתי לחץ מטורף במעבדה כי היה ניקיום בכל הבסיס ושלחו את הבנות למגורים לנקות ומכיוון שלי אין מגורים (יהא!) שלחו אותי ליהיות במעבדה לטפל בכל הלחץ בעעע

וביום חמישי האחרון גם היה לי מלא לחץ בעעעע


אתמול היה ממש כיף!

לשם שינוי מחיי הצבא המעיקים האלה הלכתי למסיבת גיוס של ידידי דימה

הוא מתגייס ביום ראשון (איזה צעיר)

בהתה רע בגלל בואה של עדן הבלתי ניסבלת שטוענת שאני צריכה להחליף מורה בגלל שנכשלתי רביעי

ועוד שטויות שטסט על אוטומט=3 טסטים על ידני (מי שמע על המשוואה המפגרת הזאת,ההבדל היחיד בין אוטומט לידני זה התפעול של הרכב ואני לא מכירה בן אדם שנכשל על תפעול של הרכב)

מזל שכפיר שהיה עודד אותי :).

אחרי עדן הלכה היה כיף וזה דבר שהייתי צריכה אותו,לדבר עם אנשים ליהיות בקרבתם לצחוק איתם לדבר איתם חופשי על הכל.

היה מדהים:

איליות,דימות,מריה,כפיר,יועד,אלכס,קוסטה,דורית,וסילי,יאנה,יולאינה וסליחה אם שחכתי מישהוא תודה שעשיתם לי כיף חיים :).

ואיפה היה החבר שלי

עבד בתחנת דלק,הוא התחיל השבוע לעבוד והוא דיי מתיאש מזה אבל אני מעודדת אותו להמשיך :).


פסח קרב,אז מה התוכניות:

-ארוחה עם המשפוחה

-טי מארקט!!!!

-להיפגש עם אורין השמנה הזאת ששחכתי להביא לה מתנת יום הולדת

-לחזור לדבר עם עוד אנשים דחוף...

-ים

-אחרי החג לגשת לטסט חמישי והפעם לעבור :)

נכתב על ידי רורי מאיידן , 4/4/2009 14:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,475
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרורי מאיידן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רורי מאיידן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)