לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

היפ. בדרכים


כינוי: 

בן: 53

MSN:  גם

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2004

עקרונות.


 

"קנה זה עומד במקום של מים, וגיזעו צומח מחדש, ושורשיו מרובים.  ואפילו כל הרוחות בעולם באות ונושבות בו, אין הן מזיזות אותו ממקומו, אלא מתכופף עימן;  דממו הרוחות - עמד הקנה במקומו.

ארז זה אינו עומד במקום של מים, וגיזעו צומח מחדש, ושורשיו עמוקים.  ואפילו כל הרוחות שבעולם באות ונושבות בו, אין הן מזיזות אותו ממקומו, אלא עומד זקוף;  כיוון שנשבה בו רוח דרומית, מיד עוקרתו והופכתו על פניו", (מתוך ספר האגדה, ביאליק ורבניצקי, לפי תענית ב').

 

עקרונות.  מתי מכופפים אותם, ומתי עומדים זקוף?  ומי קובע אמות מידה?  והאם 'צדיק ורע לו, רשע וטוב לו' זו אקסיומה?

ואיך אנשים חיים בשקר? ואולי הם לא, כי לעצמם הם ישרים - זה רק לאחרים שהם משקרים.

 

מייל שקיבלתי היום, מידידה טובה:

    היפ. היקר,

    אני חושבת שאתה צריך לקחת על עצמך משימה לשנה הקרובה.

    המטרה היא להוריד את רמת הייקיות שאתה סוחב על עצמך.

    אני לא יודעת איך תעשה את זה, זה שינוי גדול וקשה.

    זה עשוי לשנות לך את החיים.

 

ואולי היא צודקת.  אולי הגיע הזמן להתגמש, כדי לא להשבר?

 

כן - אני יודע שזה פשטני לתאר הכל בצבע אחד.  אז מה.

ואני יודע שזה פוסט לא שלם ולא הכי ברור.  זה בסדר לי.

נכתב על ידי , 3/6/2004 23:25  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוטומי ב-5/6/2004 16:30




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)