לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היא אוהבת אותך אפילו כשרע.


.

Avatarכינוי:  אין לי כינוי. ביי.

בת: 30



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

אז מה, באים לפה הרבה?


נראה לי שלא. אבל זה בסדר, גם אני לא..

נשארתי היום בבית, למרות שזה לא הדבר הכי חכם לעשות כשיש לך 80 ימי חיסור ו-390 שעות חיסור..

אבל הפעם יש לי סיבה טובה מספיק, כי אחרי שבכיתי כל הלילה לא עלתה בי המחשבה ללכת לבצפר עם עיניים מפוצצות כשאני נראת כאילו הלכתי מכות.

אז חנוכה עבר סבבה, הקאתי מסופגניה וקיבלתי טראומה לכל החיים (או לפחות עד חנוכה 2012)..

וואו! אפרופו 2010.. זה או-טו-טו פה! זה אומר שיש רק עוד שנתיים עד לסוף העולם. סתם, אני לא מאמינה לבולשיט הזה (למרות שהגרפיקה של הסרט רצחה..).

וגם אם כן נמות, אין לי בעיה. זה יחסוך לי לימודים באוניברסיטה..

-

אגב הזכרתי גרפיקה.. אווטארררררררררררררררררררררר !!!!!

שיואו, אני פשוט.. התאהבתי ביצורים המזובררים (מהשורש:זברה.) והכחולים האלה!

סרט תותח. בניגוד לרוב אני אהבתי גם את העלילה וגם את הטכנולוגיה (מי לא?)..

ובקטע הקורע לב של נייטירי (נראה לי שקוראים לה ככה..נו החברה של ההוא) שהיא באה לאבא שלה. פשוט..

קרע אותי מצחוק.

מי המציא את השפה הזאת שהם מדברים? זה נשמע כמו עיברית משובשת.

פעם היא אומרת כוסעמק, פעם מי פה, פעם בא לי חומוס.. ומי תקע את היוגורט בחסה? היה לי ממש קשה להישאר רצינית.

-

נכון זה מעצבן כשזקנים אומרים "אוי, הנוער של היום..." בנימה מאוכזבת כזאת?

גברת, אני יכולה לענות לך באותו מטבע של "אוי, הזקנים של פעם.." . אל תתגרי בי.

-

רבתי עם אמא שלי אתמול.

שוב היא עושה ת'קטעים שלה, שאני לא מבינה בכלל..

ושוב היא מגיעה למסקנות שאפילו המדענים של נאס"א לא יגיעו..

ושוב היא דופקת לי תוכניות והפעם - "את לא יוצאת בסילבסטר". תתפגרי.

 

א) אחלה דרך להתחיל את השנה החדשה. תודה אמא, גם אני אוהבת אותך.

ב) מאיפה היא נפלה שהיא חושבת שאני הולכת להקשיב לה בכלל?

ג) יהיה כ"כ בנזונה... נדפוק את הראש טוב טוב.

 

לכל מקרה, כתבתי לה מכתב (היא לא תקשיב לי אחרת..) ונקווה שזה יעזור.

אם לא.. חבל.

-

אני רוצה להקדיש כמה שורות, ככה בקטנה, לנושא של החוק החדש לאלכוהול.

מה   נראה   להם   ?!

זה לא מצחיק אותי. ממש לא!

שנתיים עד 18 זה נראה לי נצח, אז עכשיו 5 שנים!?

סליחה לא.. עכשיו ברצינות..

הממשלה מצפה מבני 18 להתגייס, להילחם, להרוג, להחזיק נשק..

אבל, ואבל גדול מאוד (!!!) , לצאת חמש"וש הביתה ולקנות בירה או לשבת בפאב ככה להתפרק קצת הם לא מספיק בוגרים? לא יכולים?

מילא בארה"ב , שם אין חוק גיוס חובה.. אבל כאן.. זה לא בסדר לדעתי.

זה שבני 11 שותים ודופקים את הראש זה לא קשור לגיל של צריכת אלכוהול, 18 או 21 לא ישנה כלום. 

זה קשור למוכרים המפגרים שנותנים לילדים בחיתולים וודקה.

הם רוצים למנוע ולהשפיע? שיגיעו לגורם המרכזי או משהו.

מה.. בגיל 18 אני אצטרך כמו מסכנה לבקש מחוץ לסופר מאנשים שיקנו לי בירה? זה פאתטי ועלוב (פאתלוב.. אחח "הפיג'מות".. good times..)

זה

ממש

ממש

מבאס.

-

לפני שבוע הייתה לי את הסטלה הכי טובה בחיים שלי.

-

יש למישהו מכם סרט טוב להמליץ לי? סרט מצחיק, אני אשמח

 

יאללה, הפייסבוק קורץ לי לבוא.

נתראה מתישהו, כן?

 

 

- - -

נ.ב.

בקשר לפוסט הקודם שלי, זה עדיין רלוונטי.

ונראה לי לתמיד.

 

נכתב על ידי אין לי כינוי. ביי. , 27/12/2009 12:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,591
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאין לי כינוי. ביי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אין לי כינוי. ביי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)