לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

life or somethink like it


"תנו לי בחור יפה, ספר טוב, ספה נוחה וכלב. עכשיו שילחו את הכלב לקרוא איפשהו, ואני אוכל קצת ליהנות."

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 344451488 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

חזרנו:D


גאדד...!כמה שדפוק מצידי לכתוב פוסט חופש על הפרידה ה"סופית"ס שלנו ואחרי זה למחוק אותו..
אבל ככה עדיף[בהרבה]
אז באמת חשבתי שזה סופית...לא צריתי לא לראות אותו ולא לשמוע ממנו כדי לא להתחרט על ההחלטה שלי...
ידעתי במה זה יגמר אם אני אראה אותו..ככה זה בעצם נגמר יום רביעי...
לא.לא היה כלום..פשוט ישבנו ודיברנו ואני נזכרתי שהוא היה הבן אדם היחידי שהיה לי כ"כ כיף בעצם לשבת ולדבר איתו.
אחרי זה הלכנו לשתות אליו קפה והתחלנו לדבר על בנים...הוא הסכים עם זה שכולם מניאקים ואני?!אני התחלתי לבכות כמו דפוקה...
בשבועיים האלה שהיינו ביחד יצא לי לצאת עם כמה כאלה^^
והבנתי..שאני פשוט לא צריכה את זה...
אז אולי רציתי לבדוק עד כמה שהוא יהיה חסר לי...ואולי שהוא יבין כמה שאני חשובה לו...
זה הצליח?!בהחלט...
עכשיו אני מתחייסת אליו לגמרי אחרת..וכנראה גם הוא.
אולי עדין פוחדים קצת לעבד אחד את השני ומנסים לא לחזור על הטעויות של עבר.
ב15 יהיה לנו 7 חודשים[אכן כבר לא שלמים]אבל אני בכל זאת בעד לחגוג את זה ב15:]
כי בכל זאת התחלנו לצאת ב15:]
פ'חח אני פעם באמת חשבתי שזה כ"כ הרבה..ואוווו אנשים יוצאים חצי שנה!!!
עכשיו..זה כ"כ כלום...בתקופה הזאת אי אפשר אפילו להכיר את הבן אדם..
האנשים הם יצורים לא פשוטים בכלל^^
מסתובב להם שם בראש יותר דברים ממה שאפשר אפילו לדמיין..
אח..כמה שהחיים האלה לא צפוים ומוזרים=\.

אתמול כל היום חרשתי על העבודה שלי בהיסטוריה על איינשטיין והיום אחרוש על עבודה בספרות=\
ועוד המון שיעורי בית.
אתמול יצאתי עם פופסית שלי לסיבוב והיום אצא עם עוד ידיד:]
ומחר...מחר מחחחרר טיווולל שנתייייי:]]]]]
יאאא לי:]
יהיה בנאלפזונות:]
ככה שאין לי יותר מה לספר:]
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~
הלקח:להעריך את הבן אדם שלידך..ולהבין תמיד שאין דבר כזה לנצח...ובגלל זה להעריך אותו עד יותר:]
 לכם:סשולה3>





נכתב על ידי , 13/12/2008 07:29  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של cool_cat ב-16/8/2009 22:29
 





20,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiSS CoNgEniAlEtY3>> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MiSS CoNgEniAlEtY3>> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)