לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

o_0


אני מנסה לכתוב?

Avatarכינוי:  זאת שכותבת(:

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

מצטערת... \:


לא יהיה המשך עד ה-31 ליולי.

אני מצטערת, אני יודעת שזה לא כל כך הוגן.

כתבתי 11 (!!!) עמודים בוורד והכל נמחק לי, וכרגע אין לי חשק ובטח שלא זמן לכתוב הכל מחדש.

אז שוב סליחה, ואני אודה לכן אם תצליחו לחכות:]

וכשאני אחזור, אני אשתדל לפצות אתכן בכל מיני דרכים.

 

 

שוב סליחה, ושוב תודה,

זאת שכותבת. 3>

נכתב על ידי זאת שכותבת(: , 18/7/2008 13:51  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 16


מאוחר.. (: אז ככה, כמה דברים:

דבר ראשון- כל אלו שלינקקו אותי, בכיף, לינקקתי אתכן בחזרה. אם מישהי או מישהו רוצים להחליף לינקים אז בכיף בשמחה ובששוןP:

דבר שני- אני כותבת את הסיפור שלי עכשיו, אבל הוא מתרחש בעצם בחורף,

ככה שאני מצטערת שאני משמיטה דברים חשובים כמו גשם או קרמבו או מגפיים,

אני קצת מבולבלת מזה, אבל אני משתדלת כמה שאפשר(:

שוב פרק קצר, לא יצא לי לכתוב הרבה. מחר אני מקווה שיצא לי לשבת יותר, ואז אני יעלה פרק ארוך ארוך ארוך לשבוע שיחלוף בהעדרי ):

קריאה נעימה ולילה טוב

 

(בפרק הקודם)

"מסתבר שרן קצת רצה את נגה לפני שהוא ודנה היו ביחד אבל היה לה חבר, ועכשיו הם נפרדו, ובשניה שהם נפרדו נגה באה לנשק אותו.. אז הם כאילו התמזמזו שעות, ואז הם דיברו והיא הבינה שהוא לא יכול להפרד מדנה עכשיו, אבל הוא אמר לה שהוא רוצה להיות איתה וזה, וגם לפני כמה ימים הייתי אצלה וראיתי איזה סמסים הוא שולח לה, איזה חמוד הוא.. קיצר נראלי הוא יפרד מדנה-" צליל ניתוק.

"כרמל?" אסנת שאלה, ואז הבנתי שדנה היא זאת שנתקה. אוי לא. מה עשיתי?

"אסנתי אני אדבר איתך תכף, אני חייבת ללכת ל.. אני עוד כמה דק' מתקשרת אליך סבבה?"

"ביי נשמה" היא ענתה וניתקתי. במהירות על התלבשתי ורצתי לבית של דנה, איזה מזל שהיא גרה 5 דקות ממני.


בדרך (הלא ארוכה במיוחד) כבר דמיינתי את הגרוע מכל- דנה שבורה או בוכה,

מחזה נדיר בד"כ, והאמת שלמרות ההיכרות המעמיקה שלי עם דנה,

באמת הופתעתי כשהיא פתחה לי את הדלת -במכנס שחור קצר וגופיה חשופה- בחיוך ענקי ומופתע, "כרמי? מה את עושה פה?"

"האמ" השתעלתי במבוכה, "את בסדר?"

"אה.." היא עשתה פרצוף מזדהה, "בואי למעלה, אני לא רוצה ציטוטים"

פלטתי 'היי' להורים שלה ולאח הגדול שלה שישבו במטבח, ועלינו לחדר שלה.

דנה סגרה את הדלת ואני השתרעתי על המיטה.

"אז ככה," היא התיישבה לידי, נינוחה ושלווה לגמרי, הייתי מופתעת לחלוטין. נכון, דנה טיפוס לא עמוק או רגשני במיוחד, אבל זה עדיין לא כל כך נעים לשמוע מה שהיא שמעה לפני כמה דקות.

"נפרדתי ממנו" היא פלטה.

"את מה?" נחנקתי.

"הוא מנייאק לא?" דנה שאלה וסובבה קצוות שיער על האצבע באדישות, "גם את היית בשיחה עם אסנת, שמעת הכל לא?" קצת נעלבתי מה'גם את'. אני זאת שהייתי בשיחה. דנה זאת ש'גם' הייתה.

שתקתי, באמת שלא חשבתי שזה יגיע לזה. היא הסתכלה עליי במבט מצפה.

"נו" אמרתי בשביל לספק אותה, "ספרי לי."

"סבבה," דנה ענתה בחיוך מאושר,"התקשרתי אליו ישר אחרי ששמעתי את אסנת, אמרתי לו שאני צריכה לדבר איתו. הוא היה סבבה לגמרי.. בהתחלה סתם שאלתי שאלות, אם הוא זוכר כמה זמן אנחנו ביחד וכאלה. ואז אמרתי לו שאני מצטערת אם אני פוגעת בו, אבל כמו שלא הייתי רוצה לגלות שהוא מסתיר ממני דברים- גאוני לא?בטוח הלחצתי אותו בקטע הזה- ככה אני לא אסתיר ממנו. אמרתי לו שאני מרגישה דברים כלפיי מישהו אחר ושגם ככה הקשר שלנו כבר מזמן לא מה שהוא היה".

שתקתי לרגע, וגם דנה שתקה. הרגשתי מוזר בחזה, זה לא מה שרציתי כל הזמן? שהם יפרדו?

והמצב עם סתיו מוזר עכשיו. הכל מוזר.

"מה הוא אמר?" שאלתי בשקט, ודנה קפצה טעונה כאילו רק חיכתה לשאלה, "הוא צעק עלי, את קולטת?! עלי! הוא אמר שאני חסרת טאקט ושלא נפרדים ככה ממישהו ושאני ממש מניאקית. אני מניאקית? ומה אתה?!" דנה התעצבנה וצעקה קצת, והרגשתי הקלה שהיא סוף סוף מראה רגש. אני לא אוהבת אנשים שמתנהגים כמו רובוטים.

"הוא באמת מניאק," עניתי בשקט, "הוא לא היה צריך לשחק בך.. אבל זה באמת חוסר טאקט להפרד ממישהו בטלפון דנה, ועוד להגיד לו שיש לך מישהו אחר תוך כדי."

"את מה-זה טועה" היא התווכחה, "אני לפחות אמרתי לו על המישהו אחר הזה, מתי הוא בדיוק חשב להגיד לי על הנגה הזאתי שלו?!"

"הוא אמר לך, להזכירך. לפני שעה דיברנו על זה" אמרתי בטון מבולבל.

"הוא אמר לי שהיא נשקה אותו ושהוא לא התנגד, זאת לא מה שאסנת אמרה לך בטלפון.."

"ומאיפה לך שאסנת או נגה, אחת מהן, לא עיוותה את המציאות?" לא חשבתי על זה שאני מערערת את דנה, סתם חשבתי בקול רם. לפעמים אני ממש עושה דברים בלי לחשוב פעמיים.

"מה יש לך?" היא צעקה, "את לא יכולה לפרגן לי קצת לפעמים?"

"דנה אני..-" "-אל תתנצלי עכשיו! נמאס לי מזה! את לא היית שם בשיחת טלפון?! שמעת בדיוק מה שהיא אמרה!" היא המשיכה לצעוק עלי.

"גם את התנשקת עם מישהו אחר" אמרתי בשקט, כזאת מפגרת. לא הייתי צריכה להגיד את זה.

דנה התחילה לבכות.

"דנה..." אמרתי ברוך, נבהלתי. אף פעם עוד לא ראיתי את דנה במצב כזה, ועוד בגלל בן?

"אני ממש מצטערת, אני מטומטמת לגמרי. סתם יש לי מצב רוח, אל תקחי אותי קשה.." היא יבבה.

"זה בסדר," התקרבתי אליה וחיבקתי אותה, "את יודעת שאת חברה טובה שלי, אני פה גם בשביל זה" חייכתי חיוך מעודד וליטפתי את השיער שלה.

"זה פשוט..." דנה אמרה מאחורי הדמעות "הוא בגד בי.. ואני ממש אוהבת אותו.." המשכתי לחבק אותה וחשבתי אם להזכיר לה שוב את הבגידה שלה או לא, עד שהיא הפתיעה אותי שוב-

"אני לא באמת התנשקתי עם שי." היא הודתה בשקט, "בחיים לא הייתי בוגדת ברן.. סתם המצאתי את זה, כדי שאני לא אצא פראיירית."

"דנה, את לא פראיירית" אמרתי לה, לא ידעתי מה להגיד.

"אני ממש אוהבת אותו" היא אמרה שוב, "אפשר לדבר איתו על הכל, הוא.. הוא חבר אמיתי.. והוא גורם לי להרגיש.." היא שוב התחילה לבכות בקול רם.

"דנה, אבל זה עוד לא נגמר. ראית כמה הוא נפגע שזרקת אותו, הוא מרגיש אליך אותו הדבר, בטוח!" עודדתי אותה. היא לא אמרה כלום אבל המשיכה לבכות.

"יודעת מה?" שאלתי, "רק תגידי ואני אדבר איתו. אין לי בעיה עם זה, אין לי בעיה עם זה בכלל." הייתה לי בעיה ענקית עם זה, אבל החברות שלי עם דנה היא לפני הכל.

"בחיים לא אהבתי בן..." היא בכתה.

"דנה יהיה בסדר, זה לא כזה נורא. גם הוא אוהב אותך."

"...כמו שאני אוהבת את רן..." היא השלימה את המשפט, "...הוא היחיד".

 

בסוף דנה נרגעה, ונשארנו בבית.אחרי ששתינו שוקו חם דיברנו על זה עוד קצת, וסוכם שאני אדבר איתו, רק לא הבטחתי מתי..

ב11 חזרתי הביתה, די מוקדם, יום שישי והכל. בדקתי שוב ושוב אם יש שיחות או סמסים מסתיו-כלום.

לקחתי את הפאלפון וכתבתי 'סתיו? אני צריכה לדבר איתך..' הסתכלתי על ההודעה די הרבה זמן והתלבטתי אם לשלוח או לא.

מצד אחד, אני לא רוצה להרוס את זה, אבל באמת שאין לי כוח. מה עשיתי לו? אין לי מושג, זה הוא שחייב לי הסברים על המוזרות שלו היום בצהריים.

בסוף מחקתי את ההודעה וכיביתי את הפלאפון.

אני לא יודעת מה אני רוצה כבר. פיהקתי פיהוק גדול והלכתי לישון.

 

 

 

מקווה שאהבתם

נכתב על ידי זאת שכותבת(: , 17/7/2008 02:55  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 15


אני תכף צריכה ללכת אז כתבתי עכשיו ממש מהר פרק, סליחה אם זה פרק צולע.

מחר העניינים יתחילו להסתדר(:

 

 

(בפרק הקודם..)

סליחה על הלבוש שלי," גיכחתי, מודעת לכך שאני נראית כאילו הרגע יצאתי מהמיטה, "רוצים לשתות משהו?"

"זה בסדר, את יפה גם ככה" דולב חייך, והוא ורן סירבו להצעה הנדיבה שלי.

"סתיו?" שאלתי, מנסה להסיט את צומת ליבו מהילד הזר שפלש לי לבית בחזרה אלי.

"לא זה בסדר, אנחנו תכף הולכים.." הוא אמר בקרירות. מה? קרירות? מה יש לו? 


הסתכלתי עליו, הוא לא נראה כועס או משהו. הוא דיבר עם אלון על משהו שקרה היום בבצפר.

הסיטואציה הייתה מוזרה מדי, לא ידעתי מה לעשות.. אנחנו- אני רן ודולב, עמדנו ליד הדלת וסתיו ואלון ישבו על המדרגות. סתיו התעלם ממני, אמר שהם תכף הולכים, אבל המשיך לשבת שם.

הבטתי על דולב ורן בחוסר אונים (בעיקר על דולב) וראיתי שהם מבינים את המצב, גם הם היו מבולבלים.

בעיקר רציתי להתעמת עם סתיו אבל לא רציתי מול כולם.

"בואו נשב" אמרתי והתחלתי ללכת לאט לסלון, מציצה אחורה כדי לוודא שהם באים איתי. כשנכנסנו לחלל הסלון דולב ורן התיישבו וסתיו לא בא.

חזרתי 2 צעדים אחורה, "אתם באים?" שאלתי.

"הממ הממ" סתם המהם.

"סתיו?"  ניסיתי שוב.

"מה?" הוא ענה בחוסר סבלנות.

"קרה משהו?"

"לא."

"אז למה אתה ככה?" שאלתי.

"איך ככה?" הוא החזיר בשאלה.

"ככה.. לא יודעת, אדיש כזה ו..-"

"-בא לי." סתיו קטע אותי, "יאללה, נראלי שאני זז. אלון?" למשמע שמו אלון קפץ על הרגליים כמו כלב ממושמע.

"סתיו?" שאלתי שוב כשהם התחילו להתקדם לדלת.

"הממ?"

"מה יש לך?!" התרגזתי קצת.

" אתם באים?" הוא התעלם ממני וצעק לכיוון סלון, איפה שדולב ורן ישבו.

"רק באנו" רן ענה בקול מבקר.

"אז אתם נשארים?" סתיו שוב צעק אליהם.

"אממ.." הראש של רן הציץ מהסלון, "נראלי שנשאר קצת. תלכו, אנחנו נבוא עוד מעט.."

"אה טוב." סתיו הזעיף פנים, הוא כבר היה בחוץ וגם אלון, והוא התחיל לסגור את הדלת.

"סתיו!" קראתי.

"יאללה ביי" וסגר את הדלת. נשארתי המומה.

 

הוצאתי שקית ביסלי, בקבוק קולה ושלוש כוסות, והנחתי על השולחן בסלון, "ראיתם איך הוא התייחס אלי?" צנחתי על הספה מבואסת ליד רן.

"כן, לא הבנתי את הקטע שלו.." דולב ענה ולקח חופן ביסלי. "לא רבתם או משהו, נכון?"

"ממש לא.." עניתי מהורהרת, "הוא שלח לי אסמס חמוד קודם שהוא בא לביקור חולים..." הבנים גיכחו כשאמרתי 'אסמס חמוד',

"וחשבתי שהוא יבוא לבד, אז קצת הופתעתי אני מודה, אבל לא עשיתי לו כלום! ראיתם לא?" שיתפתי אותם.

"מוזר," רן אמר, מתרווח בספה קצת לכיווני, "האמת שאולי הוא הרגיש שנדחפנו לו קצת.."

"לא נראלי.. הוא זה שאמר שהוא עושה אצל כרמל עצירה ושנבוא איתו ואח"כ נלך לקניון" דולב ענה.

"אולי הוא הציע לנו מנימוס או משהו" רן הציע.

"לא נראלי" שללתי, "כי אז הוא היה מעוצבן עליכם, לא עליי.. אוף, אני לא יודעת מה הבעיה שלו" אמרתי בקול זועף.

רן גיכך וכרך את היד שלו סביבי, "אל תדאגי, הוא סתם טמבל, זה יסתדר" ומעך אותי בחיבוק צד. צחקתי וחיכיתי שהוא ימשוך את היד שלו בחזרה כשהוא סיים לחבק אותי.

"אז מה עשית היום?" דולב שאל. היד של רן עדיין הייתה כרוכה סביבי במן כירבול כזה, זה התחיל להרגיש לי לא נוח.

"ישנתי וטלוויזיה, לא יותר מדי" חייכתי.

"היה משהו מזה מצחיק היום" רן נזכר ודולב קטע אותו-

"כן נכון! שירה בציבור.." הוא צחק,"כינסו אותנו באודיטוריום והיה כל מיני שירי אביב כאלה, והיה משעשע. איזה שכבה של זייפנים אנחנו"

"וואלה? שרתם?" חייכתי והתרחקתי קצת מרן, שעדיין חיבק אותי. חיפשתי נואשות סיבה לקום ולעבור מקום בלי שזה יראה שאני לא רוצה לשבת לידו.

"כן! אני ואופיר שרנו את השיר הזה עם הפרחים המוגנים.. היה צחוקים" דולב צחק.

כשהשתרר שניה של שקט ניצלתי אותה וקמתי מהר-, "מישהו רוצה לשתות?" הרמתי את הקולה, מזגתי לכוסות וחילקתי להם ולעצמי.

אחרי שהצלחתי לעבור מקום בחשאיות שראויה לצל"ש, דווקא היה די נחמד.

אחרי שדיברנו מלא זמן החלטנו לבשל משהו כי נהיינו רעבים.. בסוף סגרנו על לאפות עוגה. כמובן שלא החסרנו מלחמת קמח וכיפים של בצק, ואחרי הרבה צחוקים ובלאגן הם עזרו לי לנקות ולסדר ויצאה אחלה עוגה. בינתיים בני המשפחה היקרים שלי התחילו לשוב הביתה, אבל לא הפריעו לי כי הייתי עם חברים.

אכלנו, דיברנו עוד קצת, הראיתי להם קצת תמונות במחשב, וממש בערב, לקראת 6 הם הלכו.

 

צנחתי על המיטה מאושרת. היה לי יום ממש כייפי. הלכתי לחפש את הפלאפון שלי ומצאתי 2 שיחות שלא נענו מדנה. התקשרתי אליה וקשקשתי קצת, סיפרתי לה על היום שלי (היא הופתעה כמה מהר אני ורן הצלחנו להתיידד, וגם אני הופתעתי) וכמובן שלא סיפרתי לה על תקרית עם רן. ואז היא אמרה שהיא צריכה לספר לי משהו.

"דברי.." שידלתי אותה.

"זה קשור לרן" היא נשמע מהססת.

"מה קרה? קרה משהו?"

"בערך.." היא נאנחה. "אני לא יודעת להסביר את זה, נהיה מוזר בינינו פתאום.. גם התרחקנו, ואנחנו כל הזמן עצבניים אחד על השני. ויש מן תחרות כזאת, כל פעם שאני מספרת לו על חברה טובה שלי- הוא חייב לספר משהו שקרה לו עם חבר שלו, או הפוך. אם אני שומעת שהוא נפגש עם ידידה שלו מיד אני מתקשרת וקובעת עם שי או מאור או משהו.."

"אממ.." התחלתי להגיד..

"ועוד משהו," היא אמרה, ונשמעה מאושרת יותר," אני חייבת לספר לך משהו, אבל תשבעי שאת לא אומרת לאף אחד. אף פעם"

"ברור!"

"טוב אז.. התנשקתי עם שי."

שניה של שתיקה לעכל..

"מה?!" היא נפלה על המוח? "דנה? מה עשית?"

"אני יודעת, זה ממש נורא נכון? אבל אני כבר לא יודעת מה לעשות עם רן..  נראלי שאני אפרד ממנו"

"זה מה שאת באמת רוצה?" שאלתי.

"נראלי שכן, ושי כל כך חמוד אלי...-"

"- גם רן היה חמוד אליך בהתחלה" התעצבנתי.

"אבל זה שונה, רן מתנהג אלי מגעיל. חוצמזה, זוכרת את הריב שהיה לנו לפני כמה ימים?"

"נו.."

"אסור לי לספר את זה כעיקרון, אבל את החברה הכי טובה שלי.. אז ככה- רן אמר לי שנגה, את יודעת מי זאת נכון?"

"כן נו" עניתי, זו ההיא שפגשנו בסרט.

"אז הוא אמר לי שהיא נשקה אותו."

הייתי בשוק.. "תמשיכי" אמרתי.

"אז הוא אמר שהוא שיתף פעולה לחמש שניות כי הוא היה מבולבל, ומיד שהוא קלט מה קורה הוא אמר לה שיש לו חברה ושזה לא לעניין" דנה סיימה לשפוך.

"וואו.." עניתי, "איזה מניאק. ודיברתם על זה?"

"ברור, לא כל כך האמנתי לו. גם אסנת החברה המטומטמת הזאת שלך, רמזה לי שיש ביניהם משהו אתמול, כנראה הם חברות או משהו. אני חייבת לדעת, אחרת אני באמת אתחרפן.

שתקתי רגע, היססתי, ואז.. "אפשר לברר את זה" חייכתי.

"מה זאת אומרת?"

"אני אתקשר לאסנת מועידה, ואני אחקור אותה על זה. אל תדאגי, אני אהיה טובה. ואת תשמעי הכל" שמחתי על התוכניות הגאונית שלי, לא חשבתי 2 מטר קדימה.

"כרמל, כבר אמרתי לך שאני אוהבת אותך?!" דנה צעקה, ושמעתי את השמחה וההכרת תודה בקול שלה.

חייגתי את המספר של אסנת והוספתי אותה לשיחה. אחרי שיחת חולין קצרה הגעתי לעניין.

"אני חייבת לברר משהו" אמרתי במתיקות.

"כן?"

"את יודעת מי זאת נגה מהחטיבה המקבילה.. נכון?"

"כן, היא חברה טובה שלי." היא ענתה בגאווה

"אה וואלה? לא ידעתי.. אז תקשיבי, יש שמועות שהיא ורן היו ביחד?" ניסיתי להשמע כמה שיותר רכלנית.

היא צחקה, "הם לא יהיו ביחד, אבל נראלי שהם יהיו.."

"וואלה? כי דווקא אמרו לי שהם סוג של היו ביחד, ואז בגלל שרן עם דנה אז הוא ניתק איתה קשר, ונגה ממש רוצה אותו או משהו כזה" עניתי בשעמום מדומה.

"מה פתאום? איזה שטויות.. הם סתם היו ידידים טובים עד עכשיו, הם עוד לא היו רשמית ביחד.."

"עוד לא?" שאלתי.

"כי רן עם דנה עכשיו לא?" היא שאלה בעוקצנות.

"אה רן ודנה עדיין ביחד?" שאלתי בתמימות, ובדמיון ראיתי את דנה מרימה לי אגודל. ידעתי שהיא בקו השלישי, מצוטטת לכל השיחה.

"לפי מה שאני יודעת כן. תקשיבי, אני אספר לך מה קורה אבל שזה לא יצא ממך אוקי?"

"בטח שלא."

"מסתבר שרן קצת רצה את נגה לפני שהוא ודנה היו ביחד אבל היה לה חבר, ועכשיו הם נפרדו, ובשניה שהם נפרדו נגה באה לנשק אותו.. אז הם כאילו התמזמזו שעות, ואז הם דיברו והיא הבינה שהוא לא יכול להפרד מדנה עכשיו, אבל הוא אמר לה שהוא רוצה להיות איתה וזה, וגם לפני כמה ימים הייתי אצלה וראיתי איזה סמסים הוא שולח לה, איזה חמוד הוא.. קיצר נראלי הוא יפרד מדנה-" צליל ניתוק.

"כרמל?" אסנת שאלה, ואז הבנתי שדנה היא זאת שנתקה. אוי לא. מה עשיתי?

"אסנתי אני אדבר איתך תכף, אני חייבת ללכת ל.. אני עוד כמה דק' מתקשרת אליך סבבה?"

"ביי נשמה" היא ענתה וניתקתי. במהירות על התלבשתי ורצתי לבית של דנה, איזה מזל שהיא גרה 5 דקות ממני.

 

 

מקווה שאהבתם

נכתב על ידי זאת שכותבת(: , 15/7/2008 16:33  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,573
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת שכותבת(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת שכותבת(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)