לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Pretty Green Eyes


"השביל הזה שלך ולעולם תלך בו..."

כינוי:  Lupeta

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

חזרה?


נראה לי שעדיף שאני אחזור לפה...

לא יזיק לי קצת מקום שבו אני אוכל לכתוב דברים איישים שלי בלי שיפריעו לי.

בלי שילכו וידברו איתי על זה מחוץ לתחומי המחשב.

אז אני אחזור בקרוב עם עיצוב מחודש, ושיפוץ כללי של הבלוג.

 

מזל טוב לבלוג שחגג שלוש לפני חודש וחצי.

נכתב על ידי Lupeta , 22/5/2007 15:47   בקטגוריות סתם דברים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLupeta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lupeta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)