לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ze_Dude


THOUGH I WALK THROUGH THE SHODOW OF THE VALLY OF DEATH I WILL FEAR NO EVIL FOR THOU ART WITH ME AMEN

כינוי: 

בן: 33

ICQ: 217791926 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

השאלון האיכותי ביותר שראיתי...


מה המילה האהובה עליך?    אהבה

מה המילה השנואה עליך?   לא יכול/ה

מה מדליק אותך?    תשוקה אמיתית למישהו/י משהו אהוב

מה דוחה אותך?    יחס מזלזל כלפי אנשים אחרים

מהו הצליל האהוב עליך?    צחוק (אמיתי) של מישהו/י

מהו הצליל השנוא עליך?    צליל של בכי של מישהו אהוב

מהיא הקללה האהובה עליך?    למרות שאני מקלל הרבה אין לי אוהבה ,וזה לא בסדר לקלל

באיזה מקצוע הית רוצה לעסוק בו?    מורה בביצפר או מורה רוחני, הרצון להעביר ידע וחוכמת חיים לילדים

במה לא הית רוצה לעסוק?     בפוליטיקה כי זה מושחט, ואם לא זה אז לא היתי רוצה ליהות מוציא להורג

אם גן עדן קיים מה הית רוצה שאלוהים היה אומר לך?   "טעית ,   אני קיים. בוא הולכים לנוח" קצת מוזר


אם אתם סתם הגעתם לפה בשגגה וגם אם באתם לפה בכוונה... אז תשאיו לי תשובה לשאלון אצלי בתגובות..

תודה!


נכתב על ידי , 15/9/2007 18:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נמאס לי ליהות לבד
נכתב על ידי , 6/9/2007 15:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZe_Dude אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ze_Dude ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)