לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אישה בעבודת כפיה, ניצוץ הפנינה המעשיר. דוק של עצבות בעיניה, חודר למבטך הישיר



כינוי: 

בת: 41

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

יום העצמאות


אף אחד לא הכין אותי לפגוש אותו.

אף אחד לא אמר לי שהוא יבוא.

וגרוע מכך:

אליי הביתה.

 

ידעתי שאוכלים אצל ההורים שלי "על האש" בצהריים.

ידעתי שזה יום חופש וכיף להכין ארוחת בוקר.

שניה לפני שהתיישבנו לאכול פנקייקס, סירופ שוקולד/מייפל, קצפת, תותים ועוד דברים טובים אחרים =) - -

דיברתי עם אמא שלי והזמנתי אותה ואת אבא שלי להצטרף.

סליחה,

הזמנתי "אותם" להצטרף.

אחים שלי, עם משפחות הצד השני - לא יבואו.

אחיות שלי, כל אחת בעיסוקיה - לא יבואו.

חשבון פשוט:

יבואו רק אבא ואמא.

 

ופתאום

הפתעה.

הפתעה לא נעימה בכלל.

אם הייתי יכולה, הייתי נמנעת מלראות אותו עד סוף ימיי אם תרצה השם.

מה יכולתי לעשות כשהוא נכנס פתאום אליי הביתה?

ההזמנה היתה אצל אמא שלי - והיא כידוע, מכחישה.

 

לדידה,

הוא לא נגע בי כשהייתי בת חמש.

מבחינתה,

לא קרה שם כלום.

וגם לא בביקור אחרי כן.

וגם לא בזה שאחריו.

וכו'.

 

לדעתה,

גם אם הוא נגע -

הוא בטח לא התכוון להזיק.

הוא בטח לא התכוון לפגוע מינית.

הוא בטח לא...

 

כי א צ ל י נ ו  ז ה  ל א  י ק ר ה !

 

אנחנו בסך הכל "משפחה דתית מבית טוב"

או אולי אנחנו "אנשים טובים באמצע הדרך"

 

בשביל זה,

אני

ספרתי את הדקות עד שהוא הלך.

ורק אז

נשמתי לרווחה.

נכתב על ידי , 12/5/2011 12:49  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnognog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nognog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)