לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא חשוב שהילדים האחרים צוחקים עלי...אמא אומרת שאני מיוחדת...

Avatarכינוי:  MorGanA Le-Fay

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

חזרתי! עדיף מאוחר מאשר לעולם לא...


אני בטוחה שכולכם נבלות שכמותכם היתגעגעתם אליי.

 

חוץ מזה, משעמם לי ואין לי כוח לנקות את הבית עכשיו.... אז אני מוצאת לי תרוץ עלוב לעצמי למה לא לעשות את זה! הישראבלוג!!!

כמובן איך שחכתי ממנו?!

 

אז מה חדש?

 

א. מי שעדיין לא בעניין אז אני עובדת וטוחנת שעות כמו ילדה טובה....

ב. חזרתי לשחק במשחק הידוע שאין דרך חזרה ממנו- lineage 2

ג. ברגעים אלו ממש, בזמן שאני מקלידה את האותיות האלו ואתם קוראים אותם,  מתנהלת מלחמה בני לבין לשכת הגיוס.... אני לא רוצה להיתגייס, אך הם לא רוצים לשחרר אותי... טוב, שהטוב ביותר ינצח!!

ד. עוד מעט גיסתי מגיע.... והולכת להישאר אצלינו בסביבות ה 3 חודשים.

ה. ב 16.10 נחגוג לנו (אני ובעלי) שנת נישואים מוצלחת וראשונה.

ו. היתגעגתי אליכם קצת....

 

 

שיהיה לכם צום קל (למי שצם)

 

נכתב על ידי MorGanA Le-Fay , 20/9/2007 16:57  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נשמה תוהה ב-9/3/2013 19:19
 





8,630
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMorGanA Le-Fay אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MorGanA Le-Fay ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)