לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Kinds of love

Avatarכינוי: 

בן: 32

ICQ: 477938335 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2008

תמונות נדירות של הבית של אורי(orishibu), מג'סטיק



 

כמה זה קקי +1+ חרא+ 3 פיצות + ממש ממש ממש חרא + קקי ?

אחחחחחחח שאלה של דוברי מתימטיקה. כולכם לא חכמים מספיק. אולי שחף. וז'אן.

 

הבלוג סגור

נכתב על ידי , 20/1/2008 19:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Wonderboy


WonderBoy



 

what is the secret of your power?

טניישס די, מלכים תמידXD לא יודע למה נזכרתי.

נכתב על ידי , 6/1/2008 18:42  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנות ה-0 : 08-07


HAPPY NEW YEARS !

ברוכים הבאים לשנת 2008 !

 

השנה היתה שנה ממש טובה, מלאה ביצירתיות ואהבה.

 

פגשתי את האהבה הכי גדולה שיש,

הספקתי להכיר חברים חדשים וטובים כלכך

 

הספקתי להפגע המון

הספקתי ליהנות פי מליון יותר

הספקתי לכתוב, ליצור

 

הספקתי להסתפר 4 פעמים (נראה לי)

 

הספקתי ללמוד כל כך הרבה מכל אחד

 

לאבד קשרים

לחזק קשרים

להחזיר קשרים

(שני הנ"ל באותו מקרה אפילו)

 

ועוד מליון מליון מליווווווווווווןתאלפים דברים

 

אפילו סיימתי את 2007 עם חיוך, כמו שהתחלתי את 2008 עם שמחה עצומה בלב

היום הראשון של השנה היה לי הכי טוב בעולם...  תודה לאהובה שלי3>

אוהב אותך לנצח ז'אן, הייתי נותן לך שק של סנטימנטים אך אני מתבייש לתת...

ואין לי חוץ מזה הרבה מה להגיד יותר משאני מקווה שלכולם תהיה שנה הכי טובה בעולם !

מי יתן וכל מה שרק תרצו תמצאו מתחת ל"עץ" שלכם.

 

בהמון אהבה !

דארקי השלפאקי הלא הוא אור רבינוביץ'

 

תמונה שלי עם כובע סנטה בקרוב D=

 

(נכון זה נראה כמו האנטי ספיירל מגורן לאגן D=) 

לעריכה.

 


 

נתתי לך חיי

כוורת

מילים: אלון אולארצ'יק ודני סנדרסון

 לחן: דני סנדרסון

עוד בימים הראשונים של ההיסטוריה
כשהעולם היה קיים רק בתיאוריה
ולא הבדילו בין מחר שלשום ואמש
היו רבים איפה כדאי לשים ת'שמש
אך דבר אחד הוסכם אם עקשן הבן אדם
אין סיכוי אין פיצוי זה מה שקרה

נתתי לה חיי
ירדתי על ברכיי
יאמינו לי כולם
למדתי מה זה סתם ונעלבתי

מאז עברו הרבה גשרים מעל המים
וכבר הספיקו להמציא את הצהריים
עוד לא ידעו הם על הגלובוס מה צורה לו
אם מרובע הוא אם עגול או איך שבא לו
אך דבר אחד ידעו ואת זה מייד קבעו
אם סירבה אין תקווה זה מה שקרה

נתתי לה חיי
ירדתי על ברכיי
יאמינו לי כולם
למדתי מה זה סתם ונעלבתי

היום תמצא שהנושא לכל וויכוח
הוא מה בא קודם הביצה או התפוח
אחד אומר שנגמרים לו השמיים
שיש מספיק אוויר למדינה או שניים
אולי בכל זאת נסתדר אם נרצה אז נתגבר
היא מנעה כל גישה זה מה שקרה

נתתי לה חיי
ירדתי על ברכיי
יאמינו לי כולם
למדתי מה זה סתם ונעלבתי


 

אם מישהו ירצה להוסיף משהו ,

 אביא לו ססמא

תיהנו !

נכתב על ידי , 1/1/2008 18:09  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,416
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlight // אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על light // ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)