לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  תומריקו 17

בן: 33

ICQ: 264617398 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

החיים


הכל נראה לי עצום מדיי, גדול עליי, לא מתאים לי.

קיבלתי רישיון נהיגה לפני שלושה חודשים וקצת, והמלווה נגמר לפני שבוע.

 

בלילה שנגמר המלווה לא פספסתי את ההלהבות ולקחתי איתי חברים לסיבוב באוטו שלי.

אח"כ שכבתי במיטה וחשבתי כמה שהעובדה "יש לי רישיון" מבגרת אותי מתמיד.

לפתע נהייתי אחד מאינסוף הנהגים על הכבישים.

חשבתי לעצמי כמה שאולי אני עוד צעיר מדיי בשביל להיות בעל הרבה סמכות ואחריות על הדבר שנקרא "כביש".

 

בנוסף לזה, הרגשה שאני עושה המון דברים שפעם לא ראיתי את עצמי עושה בזמן הקרוב.

הכל קורה כ"כ מהר בלי שאפילו נרגיש.

פתאום גדלים, מתבגרים, מתקדמים בחיים.

 

יום אחד אני מקבל תעודה שאומרת שסיימתי ללמוד 12 שנה כחוק, כשאני זוכר את עצמי ביום הראשון של כיתה א', עם הילקוט הירוק שהיה יותר גדול ממני.

יום אחד אני מקבל כרטיס רישיון נהיגה שאומר שאני כבר נהג, כשאני זוכר את עצמי בגיל 4 מתלהב מהטרקטורון שאמא ואבא קנו לי, זה שמטעינים עם חשמל.

יום אחד אני עושה בגרות ויוצא ממנה בידיעה שזו הייתה הבגרות האחרונה שתתן לי את הזכות לקבל תעודת בגרות, לא כולל את הבגרויות של מועד ב'.

שלשום פתאום מגיע חצות שמבגר את אבא שלי, והופ הוא כבר בן 50, כשאני זוכר אותו חוגג את השנה ה-40 שלו.

 

הכל עובר מהר.

אנחנו מתבגרים מאוד מהר.

מתקדמים עד כמה שאפשר.

כמה שזה אבסורד ומוזר, זה באמת קורה.

 

"החיים"/ שלמה ארצי (הרינגטון החדש שלי:P)
החיים גאונים לא לא ידעו לחיות אותם
זה גדול עלי גם פה בחדר הקטן
לפעמים אני מדמיין אותי מסיר את מעלי אצלך
ונרדם כל החיים במיטתך


לאחרונה ובכללי:

- נגמר לי המלווה וכיף לנהוג בלי ההורים המציקים. ביקורת משטרתית פעם אחת- ברמת ישי - עברה טוב.

- מסיבת סיום כיתתית נחמדה ואפטר פארטי שמח במלון בעיר.

- יומולדת 50 לאבא שלי. (המסיבה הגדולה בתחילת יולי)

- הבגרויות האחרונות (לא כולל מועד ב').

- ים, חברים, אוטו, בילויים, יציאות.

 

וזהו נראה לי :)

 

 

שיהיה לכם לילה טוב וסופשבוע נעים :)

תומר.

נכתב על ידי תומריקו 17 , 26/6/2008 04:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מתוקית =] ב-6/7/2008 22:14
 





8,830
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתומריקו 17 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תומריקו 17 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)