לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


זמרת, פילוסופית, רווקה אורבנית שיודעת דבר או שניים על החיים, אך לא מתיימרת לדעת הכול

Avatarכינוי:  יעל יעלוש

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

לא חשבתי שתתחתן עם מישהי אחרת


נו? אז קיבלתי מה שרציתי..

חשבתי שאני רוצה ממך קשר כלשהוא,

וממש לא משנה מה, אבל גיליתי, שמעט זה לא מספיק לי.

 

חשבתי שאתה לא בשל לחתונה,

אבל דווקא החתונה הייתה בשלה עליך בול,

כך מסתבר.

 

אני לא מבכה את חתונתך,

אני כן חסרה את המהות שלך -

את הכמיהה שלי לזוגיות,

שנתת לה במשך זמן רב כ"כ,

רב מדי, להיות מופנית כלפיך.

 

אני נזכרת בנו, ברגעים שחלקנו,

בנקודות כשלבד לי,

לפעמים סתם כך,

כשחולף מישהו ברחוב שמזכיר לי אותך,

לעיתים זה קורה בתדירות גבוהה מדי.

 

תמיד בסוף ההרהור -

אני מבינה במלוא הכרת ההבנה -

שאתה לא שלי, אתה לא מתאים לי.

שעשית לי הרבה רע, ורק מעט שבמעט טוב.

 

מאחלת לעצמי מישהו טוב,

שיקבל את כל הטוב והמשובח שבי.

 

 

נכתב על ידי יעל יעלוש , 6/6/2013 01:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליצן קטן שלי ב-6/6/2013 01:24
 





13,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעל יעלוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעל יעלוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)