לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Smile Like You Never Smile Befor


תחייכו כמו שבחיים לא חייכתם , תצחקו כמו שבחיים לא צחקתם , תאהבו כמו בחיים לא אהבתם .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

צום יום כיפור .


חצי שעה לפני סוף הצום .
אני מודה , שזה אחד המעשים המפגרים שעשיתי .
הצום הזה .
זה היה כ'כ טעות , ואם לא הייתי מתחילה עםזה , ומחליטה באמת לקחת אתזה ברצינות ,
הייתי שוברת אותו מזמן . ושימו לב , שוברת , ולא נשברת .

א' , אני בכלל לא מאמינה בה' .
אז למה שאני אצום ?
זה הרי כ'כ מטומטם .

וב' , זה לא שהלכתי לאנשים שפגעתי בהם ואמרתי סליחה .
ולכתוב במסן או בפייס ' סליחה לכל האנשים שפגעתי בהם ' זה לא נחשב .
זה כ'כ כ'כ דפוק .

גם כל הערסים האלה , שביומיום , מקללים את כל העולם , פתאום נהיים חסידי אומות עולם .
כיפה , חולצה מכופתרת , שומרים נגיעה , צמים , בלי טלפון .
ועדיין - ממשיכים לקלל .

אחד הדברים המפגרים .

ואני פשוט יודעת , שנה הבאה אני לא חושבת עלזה מחר .
זה כ'כ כ'כ דפוק .

אז , יומטוב לכולם .
שבוע טוב .
וראשון הבא כבר סוכות D:

נכתב על ידי , 28/9/2009 18:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN:  לילושש !




8,890

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילושש ! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילושש ! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)