לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיאו!


אני, אנוכי וזיבולי שכלי הדל...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

וואו. לא עידכנתי המוווווווווווווווווווון. אני מקווה שאתה מרוצה עכשיו, סרגיי


טוב...מה יש לי כבר לרשום פה? הרי פתחתי בלוג בעיקר כדי להגיב לאחרים =\
טוב אז מה היה לנו?
1.מערכת יחסים ממש טובה עם אמא שלי, שאני שקדתי ועמלתי כדי ליצור.
2.הצטרפות לפורום אנימה רוסי בישראל, שזה נהדר.
3.מספר מפגשי פורום נהדרים.
4.כנס הארוקון שהיה ממש אחלה.
5.חבר חדש,שמסתבר שהכרתי ברשת כבר מזמן, אבל לא ממש תקשרנו. והנה הוא בפורום הרוסי O: ובאחד המפגשים נעשנו חברים ^^
יאי לי.
זהו.

נכתב על ידי , 27/4/2008 16:54  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שינובו! ב-13/1/2009 08:15



כינוי: 

בת: 34

ICQ: 331525365 




1,109

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשינובו! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שינובו! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)