לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים יפים (בדרך כלל)


אני לא יודעת אם זה יענין אתכם, אבל תקראו בכל זאת....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

אתם יודעים שהחיים יפים?


אז ככה: החיים שלי נהדרים!!!

היום היו תעודות סמסטר א', מה שאומר שיש רק עוד 3 חודשים ללמוד (בערך).

ציפיתי מעצמי לכל כך מעט ורע, ששהגעתי לקחת את התעודה לא הסתכלתי מה כתוב בכלל.........

מה היסתבר? שיש לי 4 מעולים! ו4 טוב מאודים! ואפילו בספורט קיבלתי טוב מאוד! אני כל כך מאושרת!!!!!!

מתמתיקה: לא טוב במיוחד, אני לא אומר ציון מדויק אבל רק שתדעו..... אפילו בהיסטוריה קיבלתי מעולה!!! (איזו מתלהבת אני)

אני גם כותבת ברמה של סופרת מקצועית ושאני אכתוב לבד מחזה המבוסס על סיפור שכתבתי ונקרא יולי.

 


 

חיי האהבה שלי פורחים גם הם: דורי לא אוהב אותי אבל ליאור (מלך השכבה) כן, רועי (סגן המלך) גם מחבב אותי, החיים יפים!

אני כל כך לא מתגעגעת לנדב..... אם אתם רוצים לדעת מי זה אז רק תשאלו בתור תגובה. אני לא מאמינה שדניאל הלא חברה בכלל מנסה לגנוב לי את דורי........ (גגגגררררר).

דניאל, אם את קוראת את זה, תחזרי לג'ירפה שלך!!!

 


 

דניאל היא ילדה חדשה שהגיעה לכתה שלי.

אני ברוב טובי התחברתי איתה, אבל ברגע שימית ושירה (מטומטמות במשרה מלאה) ראו שאני איתה הן

 החליטו לא להרוס לה את החיים כמו שעשו לי ולהתחנף אליה, היא קנתה את זה ממש בקלות וזה מה שגרם לי להשאר שוב לבד. לא הרגשתי כל- כך נורא מאז שעשו עליי חרם בכתה ב'!

למה דברים הם כל כך מסובכים שאת בת 12? למישהו יש פתרון? ברצינות?

עם שרון לא נפגשתי המון זמן,אני חושבת שהיא שכחה אותי, אבל אני אסתדר גם בלעדיה.

טוב, אל תשאלו אותי איפה אני יהיה כי לא תקבלו תשובה. למה? כי אני יהיה ב-ל-ו-נ-ד-ו-ן!!!

העיר העצומה הזאת פשוט קוראת לי לבוא, לקנות, לטייל, לראות וללכת ואז לחזור. ושוב לחזור. ושוב. טוב הבנתם אותי, אז זהו.

 

נכתב על ידי , 28/1/2005 13:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

ICQ: 218609945 




344
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkoki- girl* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על koki- girl* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)