לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


יש אדם רואה הכל באור ורוד וורוד זה לא טוב אומרים כולם אפילו רע מאוד יש אדם רואה הכל באפלה קודרת זה אותה המחלה רק בצורה אחרת"

כינוי: 

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

אני חייבת לשכוח.


הכאב הזה, לפעמים אני רוצה לעקור את ליבי בשביל לא להרגיש כלום, לא להרגיש את הכאב הזה שמרעיל את המחשבות שלי עלייך, הרגשות שלי כלפיך, איני רוצה שאותם זכרנות ורגשות שיש לי כלפייך יעלמו, אבל זה חזק ממני, כל דקה,שנייה שעוברת, אני מבינה את זה יותר.

אני ואתה לא נועדנו להיות ביחד, זה לא כתוב בכובים כמו שחשבתי, ובטח ובטח שלא בספרים, אבל הייתי עיוורת, כי הייתי בטוחה שאם ארצה את זה מספיק חזק זה יקרה,הייתי בטוחה שאם אלחם על זה אנצח, אבל זאת מלחמה אבודה, ועכשיו אני יודעת את זה.

 לכן אני מנסה לעקור אותך מלבי, מזכרונתי, רגשותי, מכל תא בגופי, אבל  אני לא יכולה, כי אותו חלק שלך בי, לא נותן לי, אני חלשה, אני אפילו לא מוסגלת לשכוח אותך, אני מעדיפה לסבול, רק בשביל לדעת שאתה עדיין נמצא בזכרונותי,רגשותי,מחשבותי, בכל נשימה שלי יש חלק שלך, ואם זה נלווה בכאב, אני מוכנה לסבול אותו,רק בשביל שלפחות בחלומותיי, תהיה איתי, כי כנראה במציאות לא נוכל.

 

למה החיים הם לא כמו הספרים,למה אין לנו סוף טוב? למה אנחנו חייבים לסבול בלי ידיע שמשהו טוב יקרה בסוף, אלא ההפך. אילו ידעתי שיש אי איזו תקווה שנהיה ביחד, הייתי ממשיכה לסבול את זה, אבל האם היא קיימת? כי אני כבר אבודה, ואני לא רואה שום אור בקצה המנהרה.

נכתב על ידי , 5/8/2008 01:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Awesome Nickname ב-5/8/2008 15:55
 





375

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmermiad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mermiad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)