לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lifelines



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

מחפשת תשובה...


למה?

יש בי משהו פגום? שאני לא יודעת עליו?

או שאני סתם מקולקלת?

כולם אומרים שאני מדהימה

"בחורה עם ראש על הכתפיים"

אז למה כולם הולכים?

לא מנסים?

מרימים ידיים

מוותרים

עליי!

מנצלים ועוזבים

כמו כל דבר אחר בחיים!

פחדנים מידי כדי לענות

 

במקום להעיף לי סטירה לפנים

הם מעדיפים את הסכינים

 

אבל היי! אסור לי להיות עצובה

אני הרי "בחורה מדהימה! לא?!"

=(

 

שילכו להזדיין!!

 

נכתב על ידי lost cause , 1/2/2008 18:30  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  lost cause

בת: 35




843

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlost cause אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lost cause ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)