לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חפץ



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


מוכנסת לחדר

מתבונן בי כאריה

משתוקק לנגוס בפיסת הבשר שלו

מושיב אותי על מיטתם

 

מוכנסת לחדר

לא רוצה לחלוק אותי עם איש

מצוי בינהן

מבודד אותי

 

נכנסת לחדר

מתבוננת בך כלביאה

משתוקקת לנגוס בפיסת הבשר שלו

מושיבה אותך על מיטתינו

 

נכתב על ידי ..sick , 17/10/2007 19:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הו רב-חובל, קברניט שלי-

 

טעות לכנותך כך,למרות שהענקת לי יחס מלא ומיוחד, עדיין- לא היית שייך לי.

אני הייתי שייכת לך.

אתה לא היית שלי,היית של כולן.

אתה יודע, אם כבר אתה עושה זאת..לפחות תקדיש את עצמך לאחת.

 

טעות לכנותך כך. אבל זה מה שאתה-האדם השולט בחיי.

האדם שגורם לי למעשים מיותרים,למחשבות מיותרות ולבכיות אין סופיות.

אתה לא שלי, אך אני שלך. אתה שלטת בי-ואני הולכת אחריך.

ועד היום-שולט במחשבותיי. בכל.

 

 

אפילו אם הכל מסביב מתחיל להירגע, וההרגשה משתפרת, אתה לא תעזוב אותי-

תמיד תהיה בתוכי.

וכל יום אני חושבת עליך, וכל יום אני בוכה וכל יום אני רוצה לחזור.

כל יום אני צריכה אותך.

 

הענקת לי שיגרה וגזלת אותה ממני

הענקת לי שיגרה נוספת. שיגרת אימה ופחד,שיגרת חלומות ופינטוזים ממושכים-

עליך, עליי- עלינו.

עליך בגוף אדם אחר

עליך בנשמתי ונשימותיי

עליך. פשוט עליך.

ואתה, כה אדיש,מתנהג בתמימות מבחילה.

נוהג כאדם אוהב ותומך. מחבק אותי ללא שום ניצוץ אשם בעינייך.

רמאי!

איכשהו כולם עדיין אוהבים אותך, ואותי? אני עוד הבעיה שלהם.

אני. שאמורה כביכול להיות הקורבן.

 

 

זה באמת מעניין.

למרות התיעוב שיש לי כלפיך, למרות שאיני רוצה לראותך שוב,

אני עדיין זקוקה לך.

 

ומה איתנו?

אנחנו כלום? האם זה ישנה להם מה אנו מרגישות?

תפסת אותם חזק. זה בטוח.

לא מרביץ.

לא צועק.

לא כועס.

 

 

שבית את כולם בקסמך.

אף אותי.

ועד היום.

נכתב על ידי ..sick , 14/10/2007 15:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ..sick

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל..sick אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ..sick ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)