לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט צ'ופי! אני, החיים, וכל מה שבא איתם...


תיאור? תיאור? רציני, מה אתם עושים ממני צחוק?! =)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

וואו! +תמונות שלי=)



אני לא יודעת איך זה קרה אבל החלטתי לעדכן. גם מעולם לא החלטתי להפסיק לעדכן זה פשוט קרה. חוסר זמן, חוסר חשק. פשוט חוסר. הקטע העצוב זה שאשכרה ישבתי שלוש דקות וניסיתי להיזכר בסיסמא שלי.

נו מילא.

אם כבר הגעתי אז בוא נראה מה יש לי לחדש..

 

השבועות טסים לי בצורה מטורפת. עכשיו בדרך כלל הייתי שמחה על זה אבל הקטע הוא שאני אשכרה נהנת בבצפר (לא- אני לא אוהבת ללמוד!) פשוט כיף לי לבוא לבצפר, כיף לי עם האנשים, כיף לי עם האווירה. אני בשוק שעוד מעט פורים. שעוד מעט פסח. שעוד מעט אני מסיימת ללמוד. זה מטורף ולא נקלט. וכל רגע זה משתנה- אם בא לי כבר לסיים או לא.

 

עוד חודש יש לנו הפקות. מתחילים לעבוד בלחץ ולהישאר עד שעות מאוחרות בבצפר כדי לעשות חזרות. ואני כנראה צריכה להשהות את המנוי שלי לסטודיו שאני רוקדת בו כי לא יהיה לי זמן פנוי לרקוד בכלל. לא יודעת איך זה יעבוד כי אני דיי חיה על הריקוד. פשוט נותן לי כוחות מחודשים לאכול חרא כל השבוע ואז לבוא לשיעור ולפרוק את כל האגרסיות מתוך הגוף אל התנועה.

 

ביום שלישי הייתה חתונה לישראל. הבנאדם הכי מיוחד שאני מכירה. מורה שלי לשעבר ובמאי של שתי הפקות חטיבה שהשתתפתי בהן. הלכתי עם אולה אלינה ורעוות מה שהיה מושלם. היו שם מלא מורים לשעבר ובוגרים שממש שמחתי לראות! החתונה הייתה מדימה!!! רקדתי התרגשתי ונהנתי כמו שלא נהנתי כבר המון זמן=)

 

שבוע הבא יש לי טסט שני (כן כן נכשלתי טסט ראשון לא מזמן) ואוף בא לי כבר רישיון!

 

טוב אני בטוחה שיש עוד מלא דברים ששכחתי וכמובן יש את כל הדברים שאי אפשר לכתוב בבלוג.. בעע

 

פורים עוד איזה שבוע וזה החג האהוב עליי. אני בתיכנונים להתחפש לבלרינה גותית. (כן זה נשמע מוזר אני יודעת) כבר עיצבתי תבגד וקניתי בדים ונושי אמורה לתפור לי. תיכננתי בלי קשר לקנות נעלי פויינט שחורות כי אני מאוהבת בנעליים האלה. ובקיצור בראש שלי זה נראה מדהים. מה חבל שאין לי זמן להתעסק בזה ככה שיש מצב שאני אגמור יום לפני פורים מחטטת בבית מנסה למצוא תחפושת חלופית.

 

טוב. אז תמונות לסיום.

 

מהחתונה של ישראל.

אני רעות אולה ואלינה

השמלה שאני לובשת זו שמלה שאני עיצבתי ונושי תפרה=)

 



רעות אולה ואני

 

סתם תמונה מיציאה עם החווה

 

 

עוד שמלה שאני עיצבתי ונושי תפרה=)

טוב מספיק לי.

בקיצור אנשים תעשו חיים, וניפגש בפעם הבאה שאני אזכר שיש לי בלוג=P

 

נכתב על ידי *+*chupi*+* , 27/2/2009 19:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  *+*chupi*+*

בת: 32

ICQ: 321993056 

תמונה




10,325

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*chupi*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*chupi*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)