לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Winter Come Back!


סתם עוד בלוג :]]] כתוב שמה על החיים המשעעמים שעוברים עליי XDDD ... ואולי לא פחות גם קצת מעניינים ^________^ תהנו!! ;)

Avatarכינוי:  miri =]]

בת: 30

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

עזבתי חזרתי אז הינה היי


חחח לחזור לפה.. למקום הזה באיטרנט שבשנים קודמות היה ממש פופולרי אצלי במחשב.

לזכור למה שהיה ואין כבר,לעבר לשנותיי בחטיבה לבלוגים של האחרים.

חח לזכור להעלמות הוורטואלים  שבחלקם לא היו עוד סתם בלוג,אלה גם מקום להיתחבא מהמציאות ליצעוק בכתב ליבכות וליפעמיים לחלוק חווית טובות [וכמובן רעות] ..אז הינה חזרתי לפה אולי מעט שונה אולי לא..חזרתי ליראות ולנקות קוריי עכביש.. למען האמת אני ממש לא מתה לחזור לפה..בפעם הקודמת שההיתי פה היתפרצתי בבכי , ולמה?.. כי זה היה זה אינו ולא יהיה עוד כמו שהיה פעם.. כול דקה היא נעלמת נהפכת לחול ועוזבת. הכל מה שקרה היה טוב יותר אני חושבת.. למרות שעכשיו גם נחמד אבל זה שונה.. אני כבר לא יכולה לצפות מאף אחד כלום משום דבר ליקרות פשוט להמשיך.. אבל יש את המקום הזה! שבו אני ניזכרת צוחקת ובוכה מכאב ושמחה שהספקתי את מה שאני יכולתי, למרות

שלא הכל ניצלתי אבל תכלס היה נחמד.. היה טוב זה רק עכשיו הכל ניכנס לדבר האמיתי ..

 

טוב אני לא ממשיכה מיכאן מידי פעם שיצא לי אני יעדכן :]

שיהיה המשך חג שמח

 

D:

 


 אני נורא מגניבההה פה!!! באחד מהמים  הראשונים בתיכון XD

 

33>~~



נכתב על ידי miri =]] , 25/12/2008 22:53  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashley ב-9/10/2009 13:18
 





4,016
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiri =]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miri =]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)