לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...And Beer For All...


Brutal!!!

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

10 הדיברות לחבר


וואו, מזמן לא הייתי פה.

יש פה קורי עכביש וקצת עובש מרוב הזנחה!

 

 

בכל מקרה,

החיים שלי זורמים באותו מסלול רווי בסקס, סמים ומטאל.

הייתי יכול לספר לכם על הרפתקאות שונות ומשונות מהזמן האחרון, אבל זכרון ההרפתקאות נרמס, ועקבותיו תושתשו ע"י טבק ואלכוהול.

 

הדבר היחיד שאני זוכר, כנראה כי הוא הכי חשוב, זה שאני וקסי מחר 11 חודשים, ובעוד חודש ויום נחגוג שנה.

אה, ואני קצת חתיכת. פה ושם כזה. P:

 

עשרת הדיברות לחבר, השראה ספונטנית של בולשיט מהרגע:

 

א. אנכי אלוהיך, אשר נותנת לך סקס לא מוגבל במהלך שנה שלמה.

ב. לא יהיו לך חברות אחרות על פני, לא תעשה לך וויברטור או פורנו, כי אני האחת.

ג. זכור את יום השנה לקודשו, כל ה29 ימים בחודש תעבוד כמה שתרצה, אך ביום השנה תנוח מעבודתך ומחבריך, רוץ אל חברתיך ותהיה לה לזין.

ד. כבד את הורי החברה, על מנת האריכון ימיך על פני האדמה הזאת.

ה. לא תבגוד.

ו. לא תתן לחברה לצעוד הביתה בחושך לבד.

ז. לא תשקר לחברה.

ח. לא תצעק.

ט. לא תחמוד ציצי אחר, אחרת צפוי לך דילדו אלוהי באוזן.

י. כבד את חברתיך, למען יאריכון ימיך בסקס טוב ואוכל בריא.

 

 

 

עד כאן התקפת הבולשיט היישר מבנכי הגהנום,

קסי אני אוהב אותך!

נכתב על ידי , 19/9/2008 12:36  
260 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Wamnelvepen ב-13/3/2012 00:22
 





6,182
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLetifer Letalis אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Letifer Letalis ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)