לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


גם לך קורה פתאום שבא לך להתחיל לכתוב, בלי שום סיבה, בלי מטרה, פשוט לכתוב ואז לשתוק! לעושת ניקוי עצמי, לחשוב, להרהר, אולי להשיג תשומת לב של אנשים אחרים..אחרת למה באינטרנט ולא במחברת?!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

אז מה השתנה מאז?


WELL, הרבה השתנה מאז. הוסמכתי בתפקיד, ואני כבר שנה וקצת בבסיס. עוד מעט סמל והובלת הסבב מתקרבת לאיטה. היו מחשבות רציניות על הדרכה, לאחר שפתאום העלו את הנושא לאוויר, אבל נראה כי הם העלו חרס.

אני מחוץ לארון, הייתי עם שני בני זוג, בר ואביאל, מאז הפעם האחרונה שכתבתי. כל אחד מהם חוויה שונה לגמרי. ברש היה בחור גברי, רגוע, מקסים ורומנטי ששברתי את ליבו שלא לצורך, ואביאל היה דומה לו מאוד בהתנהגות, אך הוא החליט שאנחנו לא מתאימים וקטע את הכל באמצע. קורה. [

מודה, אני חושב לא מעט על ה"לבד", ועל ה"ביחד"/"בזוגיות", ותוהה מה עדיף. כי כשאני לבד אני כמה לקשר, כמה ליחס ולקרבה, אבל כשאני בקשר אני מרגיש קצת חנוק, מרגיש מאולץ לספק וחסר ביטחון. חושש תמיד שהוא ילך. אז מה עדיף? – אף אחד לא יודע.

אולם, נראה כי הבעיה לא טמונה בבחורים, ואין זו אשמתם, לפי רוב. כי אם אשמתי, אני שלא בטוח בעצמי, בגוף שלי ובאישיות שלי, אני שלא מפתח את עצמי מספיק, שלא מאמין ביכולות ובמראה שלי מספיק. אני מבהיל אותך, לא נותן להתקרב או מרחיק אותם.

זה האישיות? זה שאני הפכתי אט-אט ל"גאה" מאוד, לגיי נשי, אימצתי "מניירות", התנהגויות, אמרות והתנהגויות "טיפקאליות", שאולי מרחיקים אותם? זה חוסר הביטחון שלא מושך, ואף מרחיק, שמקשה עלי להיפתח ולתת אמון, זה אני מול עצמי.

זה הגוף? גוף שאני לא מספיק בטוח בו, במשקל, במשנה, בשיערות. זו תחושה שאתה אף פעם לא מעורר אצל מישהו תחושות של גירוי מיני, זה תחושה שלא נמשכים אלייך ושאתה ייצור שהחברה רוצה להוקיע מקרבה. תחושה עמוקה שיש להתגבר עלייה, גם אם באמצעות טיפולים ועבודה במכון הכושר. אני יודע, זה לא שקר ואני לא מסתיר זאת מעצמי – עד שלא אחשוב שאני נראה טוב, אחרים לא "יאמינו" לי ויתקרבו אליי. מה שאתה "משדר" זה מה שהאחרים "קולטים".

אז יש לנו משימות. צריך לקדם את הפן האישי ולפתח את העיסוקים שלי ואת התחומים שמעניינים אותי. צריך לפתח את הפן הגופני/ביטחון עצמי. לקבל את עצמי ולעשות "שיפוצים" כשצריך.
צריך להאמין בעצמי, ואז אחרים יאמינו בי. להשיג את המטרות ולהרגיש הגשמה עצמית.

נכתב על ידי Jonny , 1/6/2013 17:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מנגלור ב-1/6/2013 22:12
 





כינוי:  Jonny

בן: 30




3,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJonny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jonny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)