לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I wanna runaway Never say goodbye I wanna know the truth Instead of wondering why I wanna know the answers No more lies I wanna shut the door And open up my mind..

כינוי:  Dark Butterfly

בת: 34

ICQ: 167983231  





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

מי אם לא אני


היה ממש כיף בת"א, חבל שלא נתנו לנו להיכנס לשום מקום כי אנחנו עוד לא בנות 18.

אני לא מצליחה לעלות תמונות אז בינתיים-אין.

פגשנו את ליאור אשכנזי והצטלמנו איתו, ואני וקרן ראינו את מלאני פרס (יאיי..)

קניתי גופייה ומשקפי שמש ואני וקרן ראינו בבוקר את "זוג משמיים" סרט חמוד..

אני צריכה ללמוד ואין לי כוח.. יש לי 4 מבחנים יום אחרי יום.. באסה.

 

אני ישים לכם תמונה של הרקע שלי במחשב כפרס תנחומים

 

יאללה ביי חברים..


מי אם לא אני-בית הבובות:

מי אם לא אני מכיר אותך ככה סתם בכל מצב לא זה לא אני שמחבק אותך כאן עכשיו וכל יום מחדש את לקחת אותי השראה לך עם מבט שזועק לעזרה איך שכחת אותי כך בין רגע את עוד לא הבנת שום דבר ואני לא יכול לישון בלעדיה לשנות אותי מטרה לך בלי לראות מעצמי מה נשאר מה לקחת איתך שגרם לך להאמין שהכל כבר נגמר ואני לא יכול לישון בלעדיה

נכתב על ידי Dark Butterfly , 29/12/2005 13:35  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,268
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDark Butterfly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dark Butterfly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)