לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I wanna runaway Never say goodbye I wanna know the truth Instead of wondering why I wanna know the answers No more lies I wanna shut the door And open up my mind..

כינוי:  Dark Butterfly

בת: 34

ICQ: 167983231  





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

תמונות+שיר


טוב מזמן לא עדכנתי, אין לי ממש מה להגיד כרגע, אבל אני יעדכן בהמשך השבוע עכשיו שהמחשב שלי בסדר.

 

אז רק רציתי שתדעו שאני עוד חייה : )

 

אני אשים לכם שיר יפה ותמונות

אולי לא התמונה הכי יפה אבל אני נראית פה כמו אשת עסקים אז זה משעשע.. תודה עדי על התמונות : )

 

תמונה שאני אוהבת מהבומבמלה, מימין-דנה, עדי, אני ומור.

 

 

ועכשיו שיר יפה

 

אור-אלון דה לוקו:

אור אור אור

אני צועק אור כן את האור
את הכוח את הכל
אני צועק אורי אורי אור
כן את האור, את הכוח את הכל

מהרגע הראשון שראיתי,
את חיי אני שיניתי
היית כל מה שרציתי, ציפיתי, קיוותי בחיי
אוחז אותך בשתי ידי
דמעות של אושר בעיני
צועק תודה לאלוהיי נתן לי את האור

אז אני צועק אור...

אז עכשיו אני יודע
שאלוקים אותי שומע
שלח מלאך שבי נוגע
נתן לי את האור

שום דבר אותי לא יעצור
לא יפיל ולא ישבור
לא להביט שוב לאחור
רק לכיוון האור

אז אני צועק אור כן...

יש לך זוג עיניים מדהימות
ולחיים מתוקות
יפה יפה שבא לבכות
את לי האור

היא מתנה מאלוקים
הטעם לחיים
סימן שמתפללים אותך שומעים
כן היא האור

אז אני צועק אור....

אור כן את האור את הכוח את הכל
אורי אורי אור כן את האור, את הכוח את הכל

אור, כן את האור את הכוח את הכל
אני צועק אורי אורי כן את האור, את הכוח את הכל

אור, כן את האור את הכוח את הכל

 

יאלה אני הולכת ללמוד

שיהיה לכם שבוע מועלה!!

נכתב על ידי Dark Butterfly , 25/2/2006 12:59  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,268
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDark Butterfly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dark Butterfly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)