לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

You can own the Earth and still All you'll own is Earth until




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2016

המכתב שלא יישלח


אדון ח' הנכבד,
עלייך להרגיש מאוד מרוצה מעצמך על כך ששרץ קטן שכמותך הצליח להדיר שינה מעיניי בשעת לילה כה מאוחרת.
ניסיתי להבין מה עשוי היה לגרום לך לרצות לפגוע בי... ובכן, אחריי זמן רב ששכבתי לי בחושך, הצלחתי לעלות כמה רעיונות.

אולי זה בגלל חוסר הסובלנות שלך לקבלת דעות השונות משלך, אולי זה מפני שעוררתי בך אנטגוניזם בשפת הגוף או בדיבור שלי או אולי זו תחושת הכישלון הקשה שמלווה אותך לאחר שכשלת בהבנת ההומור הבינוני שלי.

בסופו של יום בכוונתי להודיע לך שאיני מתכוונת להתנצל על האופי המדהים שלי בפני קליפה ריקה שכמותך.

אף על פי שאיני מבינה הרבה במיני חרקים ויכולתם להשמיד גשרים, וחלילה מבלי להוריד מכבודם ויכולותיהם של החרקים, לא אתה תהייה זה שימנע ממני לחצות את הגשר. מעתה אנחנו ננהג בשיטת המקל והגזר... תקבל במקל ואת הגזר לא תקבל. אתה שפן פחדן שלא היה מסוגל להסתכל לי בעיניים ולהסביר לי בפשטות - קוראים לזה תיאום ציפיות.

 

ובכן, ברור לי שאתה מחזיק את הבייציות שלי בשבוי, מאיים על דבר כל כך קריטי בעבורי...

אבל החיים לימדו אותי אדון ח' הנכבד, שהגלגל מסתובב.. כל כך בא לי להרים את הטלפון ולדווח עלייך, אבל אני זוכרת שבכל פעם שפעלתי באימפולסיביות, נפגעתי, ובכל פעם שהמתנתי קצת, הגלגל הסתובב וראיתי את אלו שפגעו בי על הריצפה מתחננים לנדבה.

ולכן מר ח', אין בכוונתי לרדת לשפל המדרגה ותזכור שאם מחכים מספיק זמן... הכל בסוף מגיע אלייך....

נכתב על ידי GPW - GunterlaPlesureWoman , 2/8/2016 05:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המכתב שלא יישלח


אדון ח' הנכבד,
עלייך להרגיש מאוד מרוצה מעצמך על כך ששרץ קטן שכמותך הצליח להדיר שינה מעיניי בשעת לילה כה מאוחרת.
ניסיתי להבין מה עשוי היה לגרום לך לרצות לפגוע בי... ובכן, אחריי זמן רב ששכבתי לי בחושך, הצלחתי לעלות כמה רעיונות.

אולי זה בגלל חוסר הסובלנות שלך לקבלת דעות השונות משלך, אולי זה מפני שעוררתי בך אנטגוניזם בשפת הגוף או בדיבור שלי או אולי זו תחושת הכישלון הקשה שמלווה אותך לאחר שכשלת בהבנת ההומור הבינוני שלי.

בסופו של יום בכוונתי להודיע לך שאיני מתכוונת להתנצל על האופי המדהים שלי בפני קליפה ריקה שכמותך.

אף על פי שאיני מבינה הרבה במיני חרקים ויכולתם להשמיד גשרים, וחלילה מבלי להוריד מכבודם ויכולותיהם של החרקים, לא אתה תהייה זה שימנע ממני לחצות את הגשר. מעתה אנחנו ננהג בשיטת המקל והגזר... תקבל במקל ואת הגזר לא תקבל. אתה שפן פחדן שלא היה מסוגל להסתכל לי בעיניים ולהסביר לי בפשטות - קוראים לזה תיאום ציפיות.

 

ובכן, ברור לי שאתה מחזיק את הבייציות שלי בשבוי, מאיים על דבר כל כך קריטי בעבורי...

אבל החיים לימדו אותי אדון ח' הנכבד, שהגלגל מסתובב.. כל כך בא לי להרים את הטלפון ולדווח עלייך, אבל אני זוכרת שבכל פעם שפעלתי באימפולסיביות, נפגעתי, ובכל פעם שהמתנתי קצת, הגלגל הסתובב וראיתי את אלו שפגעו בי על הריצפה מתחננים לנדבה.

ולכן מר ח', אין בכוונתי לרדת לשפל המדרגה ותזכור שאם מחכים מספיק זמן... הכל בסוף מגיע אלייך....

נכתב על ידי GPW - GunterlaPlesureWoman , 2/8/2016 05:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  GPW - GunterlaPlesureWoman

בת: 31

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGPW - GunterlaPlesureWoman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על GPW - GunterlaPlesureWoman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)