לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מסיפוריה האמיתיים והבדויים של בזוקה אמיצה, בעולם של מסטיקי אבטיח, במלחמה נגד הרשע והרעב בעולם.. Enjoy

כינוי:  בזוקה.

בת: 23





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

יאה! איים אה לוולייף! [או במילה אחת - שאלון.]



1. האם כשאתם נוהגים יש לכם מחשבות על תאונה שאתם עלולים לעשות ושעלולה לפגוע
בכם או באחרים?

אם וכאשר אני אנהג.
ולא.

:]

[למדתי לנהוג בגיל 12 על הפיאסטה המקרטעת של אחותי]


2. האם לפעמים אתם חושבים שאתם עלולים לאבד שליטה בעצמכם ולעשות משהו רע?



כןן!! אעעע!! לחתווווווווך!!!





[אני פריקית מגניבה ואפלה. ואבריל זה הארדקור. חה, לא.]


3. האם יש לכם אמונות טפלות, כמו מספרי מזל? האם הן גורמות לכם לשנות החלטה
לגבי משהו?

הממ כן.
יש את הקטע שאסור לשני חברים להתפצל וכל זה.. אז כשאני עושה הליכה, החברים שלי תמיד עושים זיגזג, כי אז אני חייבת ללכת אחריהם ולשנות מסלול, מה שגורם לי ללכת כמו ילדת מבחנה.

וזה ידידי, לא נעים.


4. האם הטרידה אתכם פעם המחשבה שמשהו שאמרתם היה לא בסדר, ואתם חושבים על זה
הרבה זמן אחר כך?

או.. כן.

או, כן כן כן.

[למה חזרתי על דבריי? לשם המתח, ווטסון ידידי]


5. כמה פעמים אתם שוטפים ידיים ביום?

2.35

[שנינות]


6. האם כשאתם מתקלחים אתם עושים הכל באותו סדר כל פעם - חפיפה, סיבון כל חלק
בגוף וכו’?

אה-הא [יא ממחזרים של שאלונים מהתקופה בה נוער שוליים ואדם היו הדברים הכי חמים]

סיבון - שטיפה - שטיפה של השיער - חפיפה - שטיפה.


7. האם אתם מוצאים את עצמכם שרים בלב, או שמנגינות כל הזמן מתנגנות לכם בראש?

יאפ.

[אין כוח לתשובה ארוכה]


8. האם יש עניינים שקשורים למוסר שאתם חושבים עליהם הרבה?

מוסר?
מזה מוסר?

P:


9. האם יש דברים שאתם נמנעים מלעשות? למה?


לגרד לוח. האלה הירוקים שיש בבצפר.

למה?
תנסו ותבינו.
:]
נכתב על ידי בזוקה. , 12/9/2004 20:42  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החלטתי.


כן, החלטתי.

אני עומדת לשים סוף לבלוג הזה. זהו. נשבר לי ממנו.

זה לא אומר שאני אעשה את זה כרגע, או אמחק אותו, זה פשוט אומר שכבר בקושי יש לי רצון לעדכן, ו... כבא לא מעט זמן אני רוצה לפתוח בלוג חדש. נוח יותר. אבל גם את זה אני לא אעשה ככל הנראה. [למרות שאהבתי את העובדה שהמספר מתחיל בשלוש. ותק זה כיף:]

מה גם, ששרון עדיין לא חזרה, הכלבה הקטנה. שתמות. אני אמצא לי מישל פייפר במקום אחר.

 

זה לא אומר שזה הפוסט האחרון וזה גם לא אומר שלא. זה אומר שקצת נמאס לי, ו.. אולי פשוט אני אפסיק לכתוב יום אחד. ואולי גם לא. [אין לדעת.. בוווו... ]

בכל מקרה, היה לי נחמד. אי אפשר להגיד שלא.

אבל מיציתי. 58 קטעים. מבחינתי זה מכובד, ומי שלא מסכים איתי יכול לנמנם מצדי על פסי רכבת.

 




זהו, עם הקטע הזה סיימנו. יופי :]


הבעיה היחידה היא שבהעדר שרון - אין על מה לכתוב!! דמט.

 

אז ביי פור נאו [ולא פרוול!]

אני לאהוב הרבה.

נכתב על ידי בזוקה. , 9/9/2004 16:41  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מעדכנת כי צריך.


שלומות.

מה נשמע מה קורה בלה בלה בלה ושאר גינונים משמעותיים שכאלה.

כן השנה התחילה. ואני זבל עופות. כי לא עדכנתי.

אבל מה?

היה לי תירוץ ממש טוב. עדיין יש לי תירוץ ממש טוב.

חי

:]

 

 

בכל מקרה, השנה שלי התחילה די בסדר. אין טענות, שזה כבר טוב. טוב לי בשיעורים, העבודה עדיין לא קשה, ו.. החיים טובים מה שנקרא.

 

אך, קוראיי הנכבדים, בעיה אחת קטנה יש.

אין לי מושה.

ברחה לי השרון סטון, אחרי שקניתי לה את כל בגדי המעצבים ופיניתיבשבילה את החדר, והמערכת.

חוצפה.

 

בקיצור, אני לא יודעת מה יעלה בגורל הבלוג הזה. גם ככה אני לא ממש אוהבת אותו. אולי אני אפתח חדש, אחר, או שאני אשנה את זה. אני עוד אחשוב על זה. כששרון תחזור. בינתיים - עמכם הסליחה.

 

אני חולה.

אוף.

 

טוב לא נורא יש מחשב יש אוכל אין בצפר החיים יפים :]

ו.. היתי אמורה לנסוע היום למורי הרוחני - הלא הוא שפיל. יש לי הרגשה שזה לא יקרה.. אני מרגישה כאילו בא מגף גדול ודרך עליי.

לא נורא :]

 

כמו שאמרתי - אין מוזה, אין פוסט מגיב - אין כלום.

אז כדאי שאני אקטע את הזוועה בהקדם האפשרי,

תודה שלום.

נכתב על ידי בזוקה. , 7/9/2004 10:10   בקטגוריות פתפותי ביצים.  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,257

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבזוקה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בזוקה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)