לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

live my life waiting for you, know you'll never come



כינוי: 

בת: 30

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


I hate the way you talk to me,

and the way you cut your hair.

I hate the way you drive my car,

I hate it when you stare.

I hate your big dumb combat boots

and the way you read my mind.

I hate you so much it makes me sick,

it even makes me rhyme.

I hate the way you’re always right,

I hate it when you lie.

I hate it when you make me laugh,

even worse when you make me cry.

I hate it when you’re not around,

and the fact that you didn’t call.

But mostly I hate the way I don’t hate you,

not even close…

not even a little bit…

not even at all.

http://www.youtube.com/v/84e0HYgo_eU&hl=en&fs=1

נכתב על ידי , 30/7/2008 22:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יש לי אחלה חיים :) ב-24/10/2008 00:51
 



שאלון


השאלון:

http://www.fox-desert.com/nice/030/030.htm

התשובות:

התפיסה שלך לגבי עצמך:
אתה אדם מעשי ואנשים אוהבים אותך בגלל שאתה ישר ולא מסתיר את
עמדותיך. אתה יודע לפתור בעיות באופן יעיל מכיוון שאתה מאזין לשני
הצדדים בויכוח לפני שאתה מחליט וזה מושך את שניהם.

סוג החבר/ה שאתה מחפש:
אתה רומנטיקן אמיתי. כשאתה מאוהב אתה תעשה כל דבר כדי לשמור על אהבתך.

המוכנות שלך להתחייב למערכת יחסים:
אתה מוכן להתחייב למערכת יחסים ברגע שתפגוש את האדם המתאים. ואתה
מאמין שתדע זאת ברגע שתפגוש אותו.

מידת הרצינות של אהבתך:
אתה מאוד רציני לגבי מערכות יחסים ואין לך עניין לבזבז זמן עם אנשים שאינך
מחבב. אם תמצא את האדם הנכון אתה לא תהסס להתאהב.

התפיסה שלך בענייני חינוך:
יתכן ואינך אוהב ללמוד אבל יש לך רעיונות פרקטיים. אתה מקשיב לאינסטינקטים
שלך ונוטה ללכת בעקבות הלב, ולכן סביר להניח שתעבוד בעבודות בלתי שגרתיות.

העבודה המתאימה לך:
אתה אדם מעשי ולכן תבחר במשרה בטוחה עם הכנסה קבועה. בידיעה שמה
שאתה אוהב לעשות הוא חשוב, מצא לעצמך עבודה רגילה ותסדר לעצמך את עתידך.

כיצד אתה תופס הצלחה:
אתה חושש מכישלון ולכן לא תמיד אתה הולך לכוונים תעסוקתיים המתאימים
לך. אל תוותר בטרם התחלת! היה אמיץ!

ממה אתה הכי פוחד:
אתה מודאג לגבי הדימוי שלך בעיני אחרים. כלומר אתה מנסה מאוד להיות "
מקובל" על ידי אחרים. הגיע הזמן לכך שתאמין בעצמך ולא ב"לבוש החיצוני" שלך.

מהו העצמי האמיתי שלך:
אתה אדם בוגר, הגיוני, ישר, שנותן עצות מצוינות. אנשים מבקשים את
התייחסותך בנושאים שונים. לפעמים אתה מוצא את עצמך כלוא בבעיה שבה
צריך לתת יותר דגש ללב מאשר לראש.

 

יש משהו שאני ממש ממש אבל ממש לא מסכימה איתו! (אני ממש מקווה שזה לא ככה, כי כל יום אני אומרת לעצמי שזה לא)

ואני לא ממש בטוחה איך אמורים לענות על השאלון, לא בטוחה ממש...

כאילו, נגיד בשאלה הראשונה:  אם הייתי מדמיינת את עצמי הולכת בשביל, התשובה הייתה כ"כ אחרת, אבל אז ראיתי את האפשרויות, ונזכרתי במקומות שלא הייתי זוכרת לו סתם הייתי מדמיינת את עצמי, אז סימנתי את התשובה שנראתה לי הכי יפה. אני ממש לא בטוחה עם ככה הייתי אמורה לענות...

טוב, נו, בסך הכל שאלון..

נכתב על ידי , 13/7/2008 00:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרי ב-16/7/2008 13:06
 




היי^^

סתם רציתי לעלות כמה דברים שמצאתי בזמן האחרון.

אז אמ...קודם כל באתר חתולים (כן, אני נכנסת לכאלה):















פרסומות מאת ישרא(אני די בטוחה שכולם ראו אותן ולא פעם אחת, אבל עדיין רציתי לתעד זאת):





ציפורניים^^:

 

 

 

ולבסוף, שלט שלט שנתלע/א/ה (אין לי מושג) במקום שבו נסגרה חנות, ובקרוב כנראה תיפתח חדשה(השלט הוא ענק, בגודל כמה מטרים, מסוג השלטים שעולה להפיק כמה מאות שקלים):

 



מעניין מה באמת יהיה שם. (הצעות או דעות בנושא יתקבלו בברכה)

טופ, זהו בינתיים.

ביוש 3>

נכתב על ידי , 10/7/2008 01:01  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BloP ^^ ב-12/7/2008 00:20
 



לדף הבא
דפים:  

2,317
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללנע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לנע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)