לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


המוזריות בהתגלמותה.

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 225451569 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009


אני לא מתכוונת לשנוא אותך, אני לא יודעת אם זה אפשרי בכלל מבחינתי;

אני רק אומר, שעם כל האמפטיה שהייתה לי ותמיד תהיה לי אליך, ישנם גם רחמים.

מציג את עצמך בתור מינמום זיין שכולן רוצות,

כל העולם על כף ידך,

נרגילה וודקה עניינים..

בקטנה שזה בכלל לא אתה.

אני הכי שמחה שזכיתי להכיר את אותך האמיתי, כי ככה אני יודעת שאני לא אפול בפח שלך שוב;

תזכרו את זה כולכם,

אדם שניראה לכם בעל הכי הרבה ביטחון עצמי, זה שיש לו הכל..הוא זה שבעצם אין לו כלום,אפילו לא אופי.

אני לא אפוצץ את הבועה שלך, רוצה שם של זיין?

וואלה תהנה עם השם שלך, כי זה שאתה אפילו לא מתקרב לזיין יהרוס לך את המוניטין לא?

ומי גרם לך לחשוב שאתה יכול לסובב אותי על האצבע הקטנה שלך?

שאני עדיין אעשה כל מה שתגיד ואקפוץ כל פעם שתקרא לי רק כדי לזכות למעט תשומת לב?

יש לי משהו הרבה יותר טוב עכשיו, מדגישה הרבה יותר טוב;

וגם בלי קשר לזה,

למדתי להיות תלויה אך ורק בעצמי, האושר שלי יותר לעולם לא יהיה תלוי במישהו אחר, במיוחד לא בך.

בקשה אחת אחרונה,

אל תגרום לי לשנוא אותך.

 

יש לי את הרצון הזה להודות לכל כך הרבה אנשים ואני פשוט לא מוצאת את המילים.

 

אגב, זו רק אני או שהמתכונת היום הייתה שכונה רצח? חחחח.

 

 

נכתב על ידי , 17/5/2009 14:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מירבוש הכפרע ב-17/5/2009 18:11
 




האמת מזה אין לי מושג מה אני עושה פה..ניראה לי רק כי טניה ביקשה אני פה  
קיצר הייתה תקופה קשה יחסית,
הספקתי לאבד את כל הביטחון שלי ולקבל אותו חזרה.
אבל הכי חשוב הבנתי שבנאדם שיודע להסתדר לבד, שהאושר שלו לא תלוי באחרים, הרבה יותר קל לו בחיים.
ומנסה ליישם את זה.
המחשבה שהכי בולטת אצלי בימים האחרונים, היא שאנשים באים והולכים,
אבל יש את האנשים שפה מאז ומתמיד..וכשהתחילה התקופה הקשה,חשבתי שאני לבד ולאף אחד לא אכפת..
וואלה טעיתי.
ובסופו של דבר, עם כל הפסימיות שיש בי..הכל לטובה.
ברגע שלמדתי להסתדר לבד, לא להיות תלויה באנשים אחרים, הגיע משהו אחר,
והמשהו הקודם..עבר..לכל אחד יש את התפקיד שלו, כניראה שהתפקיד שלך בחיים שלי נגמר.
תקופה יחסית קשה, כל מיני בגרויות מתכונות..
אבל יש את האנשים מסביב שמזדהים אז זה יותר קל, יש סיגריות, יש הרגשה טובה =]

ל'ג בעומר עבר מעולה! ראיתי אנשים שלא ראיתי מלא זמן והיה ממש טוב..אף אחד לא היה חסר ואף אחד לא היה מיותר.
מחר יומולדת לליזיון, חבל שנפל על תקופה כזאת..אבל בקטנה אנחנו יודעים לחגוג גם בדרכים הקטנות שלנו.
קיצור אלוהים יודע מה אני עושה פה שוב, טטינה הכל בגללך =]

נכתב על ידי , 14/5/2009 17:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מירבוש הכפרע ב-16/5/2009 12:54
 





25,839

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למירבו'ש הכפרע [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מירבו'ש הכפרע [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)