לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


יצאתי . תכף אשוב.

כינוי:  ספארקוס

בת: 40

ICQ: 219017582 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


 

 

 

 

אז היתה תערוכה.. מחר יום אחרון.

 

נכתב על ידי ספארקוס , 28/7/2008 11:00  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכללה מעצבנת


אמרו לנו לבוא לתלות את העבודות היום, אז באנו,

הבעיה ששום דבר לא היה מוכן.

חשבתי שאני אבוא וכל מה שביקשתי להכין לי יהיה ואני רק אצטרך לתלות את העבודות שלי, ובעצם ידעתי שזה לא יהיה ככה.

בזבזתי יום בלרדוף אחרי כולם-

אחרי את שאמורה לרכז את הבקשות, אחרי האיש איזה אחריאית אחת, אחרי זה שמתקין מדפים.. כל אחד אומר לי להגיד למישהו אחר, כלום לא מאורגן.

 

נכתב על ידי ספארקוס , 13/7/2008 17:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמנה



התערוכה נפתחת השבוע. אני קצת לחוצה.

צריך לתלות את הכל ואני מקווה שהביאו לי את כל מה שביקשתי.

היום אני אדע.

אם לא, שוב אני אצטרך לרדוף אחרי כולם, כמו שמקובל אצלינו.. אני שונאת את זה.

בעיקר אני לחוצה מהיום שהבוחן יגיע.

לא רוצה שוב לעמוד ולהסביר, אני רק רוצה להיות אחרי כל הדבר הזה.

 




 

נכתב על ידי ספארקוס , 13/7/2008 10:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,910
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספארקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספארקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)