לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משעמם לי..כרגיל.


הבלוג שלי.. אלא אם באמת משעמם לכם....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

כוסאמאשלכם.


אתם מגעילים, פשוט כלכך מגעילים, אני כלכך מתאבת אותכם, זה כבר הרבה יותר משונאת אתכם.. אני לא מאמינה שנכנסתם לבלוג ההוא, קראתם למרות שידעתם שאני לא רוצה שתעשו אתזה, ועוד העברתם לאנשים אחרים שיקראו?! כאילו מנסגר איתכם?!
כאלה זונות, אני פשוט לא מדברת איתכם, אז אל תתפלאו.
זהו.
באמת תודה שבזכותכם מחקתי עוד בלוג, חארות.
יואוו, אני פשוט לא מאמינה; אבל עכשיו אני יודעת, ולומדת מזה לפעם השלישית והלאה, עליכם- אני מזה ל-א סומכת יותר.
לכו תזדיינו, תודה.

 

3/>

נכתב על ידי Crazy N , 24/10/2006 00:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Crazy N

בת: 33

MSN:  noa..



תמונה




1,426
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCrazy N אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Crazy N ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)