לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Living in Delusion


עוד בלוג עוד מישהי. עוד חיים שלעיתים נראים חסרי תכלית.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

It`s been a while..


 
עבר יותר מידי זמן מאז הפעם האחרונה.
את האמת לא ממש תיכננתי לכתוב עוד הפעם . פשוט שוטטתי לי בישרא , ושמתי לב שבערך 60% מהבלוגים הם
של בנות שרושמות על מה הן אוכלות או יותר נכון כמה הן לא אוכלות .
הפרעות אכילה - חלק ממני יכול להבין והחלק השני פשוט לא מבין למה. למה לתת לעצמך ליפול כ"כ למטה.
זה לא שהדימוי העצמי שלי גבוה. ממש לא , אבל איכשהו לא יודעת. זה אחרת.

עוד מעט יום הולדת , חודש ליתר דיוק.
וזה מוזר , הזמן עבר כ"כ מהר , אבל אין יותר מידי שינויים. לפחות לא כאלה שהייתי רוצה שיהיו.
אני מרגישה לבד . אולי זו תקופה שכזו. החגים האלה גורמים לדכאון.

הדבר היחידי שמעביר לי את היום עם חיוך , זה השיחות עם ס'. ציניות לשמה.
אתמול נסענו לחפש לה חולצות , היא נהגה ובאיזשהו שלב אמרה "צריך להעמיד את כל אלה שעושים אורות גבוהים מאחורה בנסיון לגרום לי להאציץ ופשוט לרצוח אותם .אחד אחד".
למרות שהיא נוהגת אחלה אני לא יכולה להאשים את הנהגים שמאחורה. היא נקבה ויש לה נהג חדש על הרכב.
מזכיר לי שיחה עם אחותי וגיסי. אני ואחותי חוזרות עם האוטו שהיה על חימום במקסימום.
גיסי:ממש חם פה.. מחניק.
אני:מה אתה מצפה ? 2 נקבות היו באוטו לפנייך.
גיסי:לתאונה?..
יש יותר מידי לכתוב , הרבה להוריד מהלב.
אבל ס' באה בקרוב , אז אני אלך לשחק עם עצמי בינתיים.

יום טוב
אני
נכתב על ידי illusion of happines , 22/4/2008 12:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  illusion of happines

בת: 36

ICQ: 120140764 

תמונה




708
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לillusion of happines אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על illusion of happines ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)