לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Living in Delusion


עוד בלוג עוד מישהי. עוד חיים שלעיתים נראים חסרי תכלית.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

מחשבות


 

לפני חודש וחצי בערך , ישבתי על הספה בבית של אדם מיוחד.

הוא התסכל עליי ואמר לי שאני אחד הדברים היותר יפים שראיתי. אני בהיתי בו , הסמקתי ושללתי.

הוא דיבר על יופי פנימי ואולי גם חיצוני.

יצא לי לחשוב היום על אותם דברים , על האנשים היפים בחיים שלי. לשמחתי , גילתי שיש הרבה כאלה.

אנשים יפים מבחינה פנימית - אנשים שאני אוהבת וסומכת עליהם.

ס' היא אחת מאותם אנשים. אחד האנשים היותר יפים שאני מכירה . פנימית וחיצונית.

עוד אדם כזה היא מ'. אחותי . שלאט לאט אני לומדת להכיר אותה יותר ויותר .

 

החיים דיי ריקים.

כלומר.. לא בדיוק. ריקים מדבר ספציפי שהייתי רוצה שיהיה בהם. מישהו .

 

אני תוהה לגבי בן אדם ספציפי שנעלם לו , אני מקווה שהוא יחזור מתישהו .

 

שמעתי היום שיר ממש יפה in the sun .

2 ביצועים שנגעו לליבי - אחד מהם של דונה די לרוי או משהו כזה. והביצוע השני של קולדפליי והסולן של אר.אי.אם.
שניהם מעולים. והליריקה יותר.

 

אני אסיים פה.

נכתב על ידי illusion of happines , 23/4/2008 18:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  illusion of happines

בת: 36

ICQ: 120140764 

תמונה




708
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לillusion of happines אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על illusion of happines ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)