לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ATTENTION

נכנעתי לגל הבלוגים שתקף אותנו לפתע, וגם אני פתחתי בלוגיה. בעיקרון יפורסמו פה שירים שכתבתי, מחשבות שחשבתי ובעצם כל מה שיתחשק לי. למה? כי זה הבלוג ש-ל-י-! חח, סתם, תרגישו חופשי להגיב (;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

מטומטמת


אני לא יודעת מה גרוע יותר- זה שהיא הייתה מאוד מחושבת ורגועה כשנפרדה ממני, השלימה עם זה שלא טוב לה איתי, ונראה היה כאילו כל זה עובר לידה, או שבמקום לראות את כל השחור שהיה לי, הסבל, לראות אותה כלא עומדת בציפיות ובדרישות שלי אני רק מתייסרת ומכאיבה לעצמי עם מחשבות על מה זה אומר לגביי ואיך אני לא מספיקה ומה יכלתי לעשות יותר ואיך היא תמצאה עכשיו מישהי יותר טובה ממני. שהייתי עוד אחת, סתם. וזה כל כך כואב... כמה מטומטמת אני צריכה להיות כדי להתמקד בה במקום בי, כדי לראות את האומללות שלה במקום לראות את האומללות שלי?
נכתב על ידי Close To Perfection , 24/7/2008 09:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המ.....


הנה כמה דברים שהבנתי לאחרונה (ונזכרתי בהם עכשיו, כי משעמם לי בעבודה):

1. דון לני גבאי היא בזבוז של זרע. כנ"ל לגבי הילה ערן.

2. זה עם האפרו מכוכב נולד. חוץ מחיוך מרגיז, המעטפת הזו שעל הראש שלו מתחננת לאורגיה עם מכונת גילוח ואיזה ג'ל טוב.

3. כשרן דנקר שר "עכשיו את ישנה, יפה שלי קטנה" ומפנק בחיוך נוגה כזה, אני לגמרי לוקחת את זה באופן אישי.

4. יכלו להמציא שירים יותר מעצבנים מ"הקיץ בא בא בא" "סוף סוף" (של מקסימיאמאלך תיעלמי מהתודעה ועכשיו!בלומין) ו"פרייייייייייייז" של אין לי מושג אפילו מי זאת?!?!?!?!?!

5. לב שבור זה חרא. גם לב נסדק זה לא משהו.

6. יש לי את האחיין הכי יפה-מקסים-תותון-חכם בעולם!

7. ציון ברוך הוא פשוט העלבה לג'וני דפ. חתיכת פתאט.

8. נכון, אז הריטה הזו מ"הדוגמניות" ממש חכמה, אבל כנראה מספיק טיפשה ללכת לתוכנית שהציגה בתור פוסטמה... חחחח, צ'חוקים. כאילו, חשבצ'ם שאני סתומה אבל , אה.. אחותי לומדת ב-צ'כניון.. ו..לי יש IQ גבוה. אז בעצם.. אני חכמה.. ויפה.. רגע, מה זה IQ עוד פעם?

9. כן, משעמם לי, ולמה לעזאזל ראיתי "הדוגמניות"...

נכתב על ידי Close To Perfection , 2/7/2008 12:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Close To Perfection

בת: 38




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לClose To Perfection אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Close To Perfection ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)