לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אבודה בחלומות


כל מה שעובר עליי..וכל מה שאני חושבת עליו...פרוסים פה בבלוג זה....מקווה שתזדהו...

Avatarכינוי:  spidergirl

בת: 34

ICQ: 282724458 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

תשוקה ולהט....


בתקופה של עכשיו את מבינה כמה חסר לך תשוקה ולהט..

עכשיו את מבינה כמה חסר לך חיבוק אוהב או נשיקה מלאה תשוקה...

או לחשוב שכמה שזה כיף שיש מישהו שחושב עלייך....

אבל כמה זה טיפשי לחשוב על דברים כאלה....

ובגלל זה אני שונאת סרטים רומנטיים....

כי זה לא מציאותי כלל....

תנו לי דוגמא של סיפור אהבה שנגמר באושר ועושר עד עצם היום....

למה להראות דברים כאלה...למה להראות אהבות שלא יכולות להיות כלל....

למה להראות happy endings כשזה לא באמת קורה.....

עכשיו אני מרגישה לבד....

עכשיו שאני כל כך זקוקה לחיבוק הזה....

לליטוף הנעים בשיער......

אני רוצה משהו טוב בחיים שלי....

רוצה להכיר מישהו שוואלה יהיה לו אכפת ממני ולא ינסה לשנות אותי בכל דרך...

שפשוט יהיה שם לצידי.....

בתקופות של לבד את סוף סוף מבינה כמה חסרה לך תשוקה להט ואהבה...

 



נכתב על ידי spidergirl , 24/12/2008 15:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תקופה טובה....


אז מה הולך איתי בחיים??

טוב עכשיו אני נמצאת בחיל המשטרה הצבאית.....שזה חייל מאוד טוב...מקום מאוד טוב(למרות מה שכולם חושבים)

אני עושה קורס שיטור ותעבורה....אחלה קורס אני מאוד נהנית בו...

ועוד מעט אני אהיה שוטרת צבאית....שזה מאוד מגניב.....

 

קורים כל כך הרבה דברים בחיים ששלי שאין לי מושג מאיפה להתחיל אפילו...

סוף סוף אני התחלתי לעשות דברים בשביל עצמי ולא בשביל אף אחד אחר...

כמה וכמה אנשים ניסו למנוע ממני ללכת בדרך שלי....

אבל הם לא הצליחו....ועכשיו אני ממשיכה בדרכי כמו גדולה...

אני מנחשת שאני גם פותחת אולי דף חדש....

תקופה חדשה בחיים...

ואני אוהבת את עצמי.....ולא מתחרטת על כלום...

מקווה מאוד שזה ימשיך כך....

 



נכתב על ידי spidergirl , 6/12/2008 13:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לspidergirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על spidergirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)