לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*Weiss*


Avatarכינוי:  המלכה אליזבת

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010


ובכן אני כבר לא יודעת מה יהיה איתי..

 

מי אמר שי"ב היא השנה הכי טובה?

אין לי חבר, הבחור שאני רוצה עכשיו לפתע תפוס, כל יום אבא שלי מוציא עליי ת'עצבים שלו..

סוף י"ב אני מתגייסת..

החברות שלי קטנות ומפגרות...(אני אוהבת אותן, אבל הן מפגרות..)

כולם מסביבי קטנים ומפגרים..אנשים - תתבגרו!

 

אני תמיד דואגת לכולם חוץ מימני...

תמיד שוכחת מעצמי...

ועכשיו כשיש לי הזדמנות לדאוג לעצמי -

או שהחברות שלי הורסות, או שאני מוצאת דרך מקורית להרוס לעצמי בלי לשים לב אפילו..

 

אני צריכה קצת שקט...זמן לעצמי.

 

יש כלכך הרבה דברים שעושים לי רע.. יש לי בלאגן במוח!!

 

אני כבר לא יודעת איך להגדיר את ההרגשה שלי כרגע..

 

אני רוצה להאמין שיהיה בסדר..אבל קשה לי.

אני רוצה שמישהו יעזור לי, יתן לי סיבה להאמין, יתן לי סיבה לקום בבוקר ולחייך..

סיבה לקוות, להתאהב, לצחוק, לבכות, לחבק, לראות, להרגיש, לחיות..

 


נכתב על ידי המלכה אליזבת , 11/9/2010 16:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמלכה אליזבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המלכה אליזבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)