לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג שלי הבמה שלי ,המקום הסודי שלי , יומן באינטרנט . המקום שבו אפשר להקליד את מה שאני מרגישה ,לפרוק את הכל. התרפיה הזאת משחררת אותי ועושה לי יותר טוב .

Avatarכינוי:  engel1

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2020    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2020

אהוב קטן


כשאני הולכת בשדרה שיש בה ילדים  וההורים שהם בערך בני גילי ,הלב שלי אומר שהיה רוצה גם. מהמשפחה  .  משפחה שגם עם האתגרים החדשים שיהו לנו, וגם הכיף הזה שיש לך אהבה קטנה שמגדלים אותה .  ללכת לגינה לשחק, ללמד, לחנך . ולאהוב כמובן .  נמצא עלידי עכשיו הגבר  שבחרתי והוא בחר אותי והחיית מחמד שלנו איתנו מתכרבלת  וזה לככך נעים  .

 

אני לפעמים חוששת שאולי נפספס את הבניית משפחה, אני לא באמת רוצה לוותר על זה. יותר אעדיף לוותר על "המתורות "  "והנכחות של עכשיו. מאשר זה . 


אני רוצה את הדבר הבסיסי הזה לא בשביל להגיד עשיתי את זה ולהראות לחברה או לעולם. להרגיש  שאני נותנת את כל כולי למישהו שזקוק לי  שאני והבנזוג שלי עושים זאת יחד . לראות אותו אבא, לראות את עצמי אמא. שיקראו לי "אמא שבנאדם יקרה לי כך  ולא רק בדרך דמיון עם החיית המחמד האהובה . . ושיקראו לו אבא  כמובן . 


אני יודעת שיש קשיים חדשים כאשר מקימים בית, ניידות, כלכלית . תקשורתית זוגית . ועוד .

אני יודעת שאני רוצה את זה, גם אם יהיה לי קשה לפעמים רגשית שאדע מתוך תוכי לאסוף את עצמי ולהעניק לבית ולהדבר הקסום הקטן את כל מה שהוא צריך.

ללמד אותו על אהבה שיש בה המון צבעים .

לללמד אותו על פחדים ,שזה בסדר לפחד וחשוב לשתף את הפחד .

ללמד אותו לשתף אותי ואם לא לשתף אותננו לכתוב, לשיר, לרקוד את זה , לנסות ללמד ולמצוא יחד את הכלים שיתאימו לו בשביל לא לשמור בבטן.

כתבתי די .. והלב קצת נצבט . 

 


נכתב על ידי engel1 , 27/12/2020 21:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-22/10/2022 23:20
 





26,459
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לengel1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על engel1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)