לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלי סודות



כינוי:  Helli

גיל: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

זמן?! יש לנו הרבה ממנו או שלא?


אז כבר חודשיים וחצי שאני בשורות צה"ל.. להגיד שכיף? לא, אנלא ממש יכולה. אבל להגיד שרע? גם לא. פעם היה ממש רע. באמת שהיה רע. היה לי כואב בלב בכל שנייה שהייתי שם, רק רציתי לחזור הביתה. אבל הכל הופך להיות שגרה, כמו הגן, הבי"ס והתיכון- ככה גם הצבא. התרגלתי כבר לא לישון בלילות וללמוד כל היום.. התרגלתי לא להיות בבית ולחזור רק בסופ"שים, התרגלתי גם לסגור שבתות. להכל מתרגלים. באמת שכן. יהיה טוב בסוף, אני מרגישה את זה..

 

אתמול היה לדולי אירוע- לאח שלה היה בר מצווה. ואני בבית מיום רביעי כבר בגימלים.. אז הלכתי להפתיע אותה בעבודה.. מה שבטוח זה שהיא לא הייתה מוכנה לזה בכלל.. חחחח מקווה שזה עשה לה קצת טוב. למחרת הלכנו לקנות בגדים לאירוע- קניתי נעליים וחולצה ממש יפה. ואז חזרתי הביתה להתארגן לאירוע.. היה ממש כיף. באמת שנהניתי- חוץ מעניין קטן ופעוט שאיבדתי את החוגר עם הכרטיס אשראי וכסף בפנים.. כן זה קצת ביאס לי את הערב, אבל הפלא ופלא- מצאו לי את החוגר והחזירו לי אותו- משפחה אחת ממש חמודה. כן, כן, תאמינו או לא יש עוד אנשים טובים בעולם.

 

ועכשיו סתם קטע נחמד שחברה נתנה לי לקרוא:

"ערכו של זמן,

 

דמיינו לעצמכן בנק המזכה את חשבונכם בסכום של 86,400 ש"ח מידי בוקר.

אין אפשרות לצבור כסף בחשבון. יתרת הסכום שלא ניצלתם במשך היום, מתאפסת מידי לילה בחצות.

מה תעשו? תוציאו כל אגורה, כמובן!!!

לכל אחד מאיתנו חשבון בנק כזה. קוראים לו הזמן.

כל בוקר אנו מקבלים 86,400 שניות. כל לילה הן מתאפסות, כאשר כל הזמן שלא ניצלנו, אובד. אין אפשרות לצבור זמן. אין אפשרות להשתמש ביותר.

כל יום עומד לרשותנו אותו הסכום. בכל לילה נעלמת שארית הסכום. אם לא השכלנו להשתמש ביתרה היומית, אין באפשרותנו לחזור אחורה.

אין גם אפשרות להשתמש בזמן על חשבון "מחר". אנחנו חייבים לנצל את ההווה על מנת להפיק את המרב בבריאות, אושר והצלחה!

 

השעון מתקתק- עשו זאת היום.

כדי להבין ערכה של שנה אחת, תשאלו תלמיד שנשאר כיתה.

כדי להבין ערכו של חודש אחד, תשאלו אם שילדה פג טרם זמנו.

כדי להבין ערכו של שבוע אחד, תשאלו עורך של שבועון.

כדי להבין ערכה של שעה אחת, תשאלו זוג אוהבים המחכים להיפגש.

כדי להבין ערכה של דקה אחת, תשאלו אדם ש"פספס" את הרכבת.

כדי להבין ערכה של שניה אחת, תשאלו אדם שהתחמק מתאונה.

כדי להבין ערכה של אלפית-שניה, תשאלו את הזוכה במקום השני באולימיאדה.

זכרו- הזמן אינו מחכה לאף אחד.

האתמול הוא היסטורי,

המחר הוא מסתורי.

היום הוא מתנה!"

 

אז נצלו כל רגע נתון ושבת שלום לכם אנשים,

ניפגש עוד בועיים- שבת הבאה סוגרים!!

 

נשיקות,

להית'=]

נכתב על ידי Helli , 11/1/2008 16:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,095
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHelli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Helli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)