לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ציפור!!!


פשוט כנסו ותקראו על חייה של ילדה משוגעת.......

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 215487095 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אז מה אם משעמם לי.....


אז מה אם לא עדכנתי 4 חודשים..מאוד משעמם ליי!!

חורף..והמון המון ברררררר!! ואני משתגעת כבר בבית!!!! חחח אני כל היום או בבית שלי או בבית של הדרוש!!!!!!

אזזזז..דווקא עכשיו,שיא הקור וקרח בעולם, בא לי גלידה ואני בתהליכי שכנוע להוציא עוד אנשים משועממים מהבית:P

אז מצויידת במלתחת חורף חדשה שקניתי בסיבוב בשוק וכאלה שאחותי ירשה לי (אחחח..בשביל זה כייף להיות אחות קטנה..בשביל שהאחות הגדולה והמושלמת שלך תוריש לך יום אחד את כל הבגדים המושלמים שאכשהו היא מצליחה להשיג!!)אני מוכנה לצאת לדרך!! אם כבר להירטב בשלוליות-לפחות לעשות את זה בסטייל!

וכל כך אין לי כוח לבצפר..אני מרגישה שם הכי לא קשורה בעולם!! ועכשיו בגלל השביתה המפגרת מקצצים בהפקה ואנחנו צריכים לעשות את ההפקה שלנו עם יא'!!!!!!!!! פאק!! יופי..אני עוד לא מרגישה בנוח עם הכיתה שלי אז עם יא' יהיה לי בטח יותר טוב!!!! ואיך מתאים לי להתפדח..אווף...אפילו אלה שנראה לי שהם אנשים נורמליים ממש לא כאלה...בשביל מה אני צריכה את זה..הכל נשאר אותו הדבר..אני שוב פעם מרגישה בחוץ..הייתי בטוחה שזה ישתנה כשאני יעבור בצפר ויהיה לי הרבה יותר כייף אבל זה מזה לא ככה..

יש ימים של "אויי איזה כייף יש לי חברים ומצחיק לי@" ויש ימים של "איזה חרא בא לי לקבור את עצמי כולם שונאים אותי!" כן..אז באסה לי לגמריי...ומי שחשבתי שהוא איש נחמד התברר כמישהו שממש שונא אותי! כן והם דואגים יפה מאוד שאני אדע את זה!! אפילו עופר כבר שונא אותי!!!

רציני שאני לא יודעת כבר מה לעשות...

כנראה שאף אחד לא מתחבר לשטויות שלי..

 


                            
         

 

נכתב על ידי , 24/11/2007 19:13  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,002

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיפס=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיפס=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)