לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


All Characters And Events In This Show-Even Those Based On Real PeopleAre Intirely Fictional.All Celebrity Voices Are Impresonated...Poorly.The Following Program Contains Coarse Language And Due To Its Contant It Should Not Be Viewed By Anyone.

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

Nothing. (על בלונד ושפתונים ורודים)


איפור היום-

כלום. פשוט כלום. (טוב, מייקאפ וכאלה לא נחשב..קריצה)

 

 

אז הבלונד ה"מפורסם" ילך לעולמו בעוד כמה שבועות ויחליף אותו חום שוקולדי (ובהמשך השיער הטבעי שלי, או עד שיהיה לי עוד שיגעון של צבע). כנראה שפשוט נמאס לי לחדש אותו כל הזמן ולצבוע ולשים על השיער מליון דברים כדי שהוא לא ייהרס מכל הצביעות..

ואולי יעבור לי הטירוף הזה עד שאני אחליט באמת לצבוע מוציא לשון

 

תתחילו להתגעגע (במיוחד אתה...)


 

 

אף פעם לא הייתי בנאדם של אודמים, ליפסטיקים וליפגלוסים. תמיד הרגשתי שהשפתיים שלי קטנות מדי/חסרות צורה (בתמונות למטה פחות רואים,אבל אם תסתכלו בסתם תמונות שלי תראו שהן דיי קטנות וחסרות צורה) כדי שיהיה עליהן משהו שהוא לא בליסטקס. אבל הנה השניים האהובים עליי בכל מקרה מוציא לשון

 



וואו M552

ורוד בייבי מושלם. לא מט מדי, לא מבריק מדי. לא אטום מדי, לא שקוף מדי. מושלם!

 



ביוטיקייר גוון מס' 20

המצלמה לא עושה לו חסד, אבל הגוון נראה הרבה יותר מסטיקי ומלא חיים ממה שהוא בתמונה. הוא מאוד מט (מה שאני אוהבת) אבל לבעלי שפתיים סדוקות זה לא יחמיא בכלל (אפילו פה בתמונה השפתיים שלי קצת קצת יבשות ודי רואים את זה...) אז שימו לב לפני שאתן שמות אודם מט קריצה

 

האלטרנטיבה-



אותו אודם עם ליפגלוס מעל (Juicy Tubes בגוון כלשהו שנמחק לי מהאריזה של לנקום).

אני אישית פחות בקטע של ליפגלוסים, אבל יכול להקפיץ מראה של שפתון מט, להעצים את הצבע שלו, וכמו שדיברנו ממקודם- להיות לביש יותר לפשוטי העם עם השפתיים הלא מושלמות קריצה

 

אבל לא משנה איך אני אתאפר, ברגע שאני אגיע לשפתיים אני תמיד אוהב יותר את המראה הרגיל על כל אודם בעולם הזה-


כן, זה נראה כמו גוויה. אבל עם איך שהיום/לילה עוברים השפתיים חוזרות יותר ויותר לצבע הטבעי שלהן. אבל אני מבטיחה שבמציאות זה לא נראה כזה נורא!מוציא לשון

 

 

 

עד כאן פינתנו הנשית עד מאוד,

אם מישהי תקרא את זה (אי פעם) ותהיה לה בקשה לפוסט על משהו של איפור/טיפוח/שיער או כל דבר העולה על דעתכן, מוזמנות לרשום בתגובות או במייל (: 

 

 

שיהיה לכולם יום קסום!

 

נכתב על ידי , 11/11/2012 21:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxsigsigx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xsigsigx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)