לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  © מכורה לאנה-מיה ©

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

וואוווו שנים.. טוב יותר נכון שנה.. עידכון אחרי שנה


עידכון אחרי שנה... קולטות?!!!

 

 
 היי בנות! חח טוב את האמת שבחרתי לכתוב מכמה סיבות...
קודם כל אני מקבלת הרבה הרבה בקשות להצטרפות לטבעת שלי במייל... כל פעם אני מיתעלמת... אבל הפעם החלטתי לחזור לראות מה איתכן ולספר קצת מה איתי...
אז ככה:
 
אני הפסקתי לכתוב הרבה זמן כי ניסיתי נואשות לצאת מכל העיניין והבלוג רק חיזק אותי להמשיך....
אז את האמת שמאוד הישתפרתי בנוגע להפרעות אכילה שלי.. עליתי בערך 7 קילו מאז שירדתי בטירוף... ואני הרבה יותר בריאה ! קצת מוזר להגיד את זה לבנות שמתות לרזות בטירוףףףףף
אני כבר לא! אבל מיה לא עוזבת... היא לא כמו פעם אבל באה בתקופות...
הרבה לחץ וכאב נפשי= הרבה ראש בשירותים ודמעות...
אני יגיד לכן את כל האמת... הפרעות אכילה זה רק טיפה בים של הבעיות האמיתיות שלכן. כי בניינו... כל אחרת שפונה לשם מלאה בכעס.. ביאוש.. בריבים עם ההורים.. ובכאבב
אז תטפלו בבעיות שלכן קודם בבעיות האמיתיות לפני הפרעות האכילה..
להגיד לכן שאני מאושרת?! בריאה לחלוטין..?! בולשיט! הפרעות האכילה תמיד ישארו איתי.. והרצון להיות דוגמנית צמרת
 
אבל הכאב באמיתי בוא עמוק בפנים.. אוכל אותי מבפנים... ואני צריכה ללמוד ולהתמודד איתו כל יום מחדש...
 
בקשר לבחור בפוסט האחרון אנחנו עוד מעט שנה וחצי בייחד מאוהבים מעל הראש... וכל יום הוא הופך את העולם מחדש עבורי הייתן מאמינות?!! חח שיהיה יום טוב מלא בתקווה שלכן לעד
מכורה לאנה מיה..
נכתב על ידי © מכורה לאנה-מיה © , 4/10/2009 15:01  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של little sunshine. ב-22/10/2012 10:14
 





26,284
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל© מכורה לאנה-מיה © אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על © מכורה לאנה-מיה © ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)