לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

yuki-na -השלג שבפנים


yuki-ילדה ממוצעת,בעלת דימיון שופע,זיכרונות כואבים, אהבות ואכזבות, מגלה את האימה בדרך כואבת ובלתי הגיונית, כנסו,קראו,הרגישו,את השלג בלבה.

כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

שלום לכולם..


הירח זהר,בנוגה אפלה,

מבעד לנימי דמדומים,

מעבר להר.

ואתה שורק מנגינה עליזה,

מפנה את עינייך,פוגש בעיניי,

ואיפה אתה?

אני איני יודעת-כי אינני מוצאתך בעיניים עמוקות,

ואולי אתה איתי?-באמת?-אתה האמיתי?

לא,זה לא אתה.

הירח נשא אליי חיוך קטן,מעודד,

שאומר,הוא כאן,

אבל לא השתנת,אפילו לא קצת,

ואני שוב תוהה,בעוד אני צפה על רסיס האור שפגעו בשפתייך,

איפה אתה?

אבל עכשיו זה כבר לא משנה,

לא משנה מי אתה,או מי מסביב,רק שנינו,לבד,בעולם,

בעוד דמה של השמש,מטפטף קלות לתוך אפלת הליל החם,

והרוחות מפיחות את הזכרונות האחרונים שלי איתך,

של נשיקה,בליל קיץ חם,

ועל שפתיים חמות ורכות.

בעוד אני משפשפת עיניי,מפהקת קלות,

מודעת לעובדה,

שנרדמתי שוב על החלון,

אבל-אני יודעת..זה לא רק חלום.

נכתב על ידי , 24/12/2007 20:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז שלום לך חלום מתוק.


אז שלום לך חלום מתוק,

ושלום לך מילה מבין שפתיי.

 

אז שלום לך חלום מתוק,

שנגרע ממחשבותיי.

 

שלום לך אומר בכאב,

שנראה כנשרך במעמקי השעות.

 

אז למה אתה לא הולך?-חלום מתוק?

למה אתה לא פורש כנפיים?

 

חלום מתוק,חלום מתוק:

אינך מוכן עדיין.

נכתב על ידי , 22/12/2007 17:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק חבל שלא היית שם לשמוע :מפי,בוקע שמך.


חלמתי עלייך,היינו במסיבה.

חלמתי עלייך,לקחתי ידי בידך,

חלמתי עלייך,בחלומי נשיקה מתוקה,

וחלמתי עלייך,אבל המציאות אינה משתנה.

 

חלמתי שאני בוכה,

ושאתה לא מבין,שכל צעד שאתה לוקח,

מחזיר אותי שני צעדים,

למקום אפל יותר,מחיבוקים חמימים.

וניסית לנחם,

אבל לא מצאת מילים,

בסוף הסתובבת,בחוסר אונים,

פרשת מהמשחק,

בארשה רצינית.

 

אבל זה היה רק חלום,שבגללו בכיתי הרבה,

הבנתי שזה בגלל השלמה,

ועוד משהו קשה.

אולי לא נהייה ביחד,כך גוזרים חוקי עולם,

אך על חלום זה בכיתי,

לא בגלל כך,

אלא בגלל שהוא לא היה,

לא קרה,ולא נברא,

ואת שפתייך לא טעמתי,ובעינייך נצנוץ כזה נשמתי לא ראתה.

 

אז אולי עוד מעט,

עוד כמה חודשים,אתה תעזוב,

ואני לא אדע,האם זו משיכה גופנית,האם זו אהבה?

עכשיו כואב נורא לומר:

זו פעם ראשונה,

שחלומי טרם יוגשם.

נכתב על ידי , 21/12/2007 21:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

817

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyuki-na אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yuki-na ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)