לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

LOL WUT


No jkjkjk lololol I heart your fucking makeup Oh my god I love your hair Is that a new tattoo? Did that piercing fucking hurt? No jkjkjk lololol

Avatarכינוי:  The Medic Droid

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

חזרה לשגרה? :>


הממ היוש..
מצחיק לראות איך שאפילו שאני מציבה לעצמי מטרות.. אני לא מתמידה.
נקח למשל את הבלוג הזה, הייתה לי מטרה- להמשיך לכתוב בו.
הפסקתי לפני חודשיים, לא שאז עידכנתי בקביעות אבל בכל זאת..
נקווה שאולי יהיה לי יותר על מה לכתוב, וככה אתמיד יותר.

בכל מקרה, מאז הפעם האחרונה שעידכנתי קרו המון דברים.
בחופש טסתי עם טולי, חברה מעולה שלי מגיל 6 לאנגליה. לבדנו.
כמובן ששם היינו עם המשפחה שלי.. שאירחו אותנו מצויין.
חוצמזה, החופש היה אחלה.. אולי אני יעשה פוסט בהמשך.

עכשיו שהלימודים התחילו אני מתחילה להרגיש המון לחץ.. כל הקטע של המגמות
וללמוד פעמיים בשבוע עד חמש ורק בשש להגיע הביתה.. מטורף!
בקרוב זה יהיה לקום בחושך ולהגיע לבצפר בחושך, ואז גם לחזור בחושך
ואם כבר מדברים על בצפר... היום נשיא המדינה הגיע אלינו לבצפר D:
זה היה אמור להיות פגישה איתו רק לכיתות י"ב מכל האיזור מה שמבאס.. ואני הייתי צריכה לסוע למגמות,
אבל מה שכן, לא היה לי כח למגמות ואבא שלי אחראי פה על הביטחון אז הוא איבטח את הנשיא
ככה שהלכתי לראות אותו. 3 ילדים שאלו אותו שאלות, שאת הראשונה פספסתי.
כשהוא יצא, לחצתי איתו יד
וגם אחרי זה הקפיצו אותי הביתה, אז במקום ללמוד עד 5 ורבע חזרתי הביתה קצת לפני אחת. אין מאושרת ממני

בכל מקרה, כנראה שאתחיל לכתוב בקביעות [פחח, מי אני שאציב לעצמי מטרה שכזו..]
נראה איך ילך.
אניוואי, אני צריכה ללכת למדצים עכשיו ואז כשאני חוזרת להתכונן להכתב באנגלית למחר.

ד"א, נכנסתי לסטטיסטיקות ועצוב לדעת שנכנסו החודש לבלוגי וכמעט כל הכניסות
היו קשורות ללונה פארק. ואני מצטטת מהסטטיסטיקות:
"כמה עולה כרטיס לילד ללונה פארק ת"א"
"הגעה ברכבת ללונה פארק תל אביב"
"לונה פארק עזריאלי"
"האנקונדה נתקע" ?!?! חחחחחח
"חדש בקניון עזריאלי לונפרק".

קיצר חייבת לעדכן על דברים מעניינים אה? מזה הכניסות האלה.. בושה וחרפה.
שיהיה לכם שבוע נעים,
אמילי.

נכתב על ידי The Medic Droid , 26/10/2009 19:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Medic Droid אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Medic Droid ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)