לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה הסוערים של ילדה עם קו חוצה על שדיה השופעים


פשוט קו חוצה. (ומשחקי מין רבים)

כינוי:  [ילדת.החזה.השופע]

בת: 86

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

חזרתי מחופשה + תמונות!


אני מאוד מצטערת שלא עדכנתי הרבה זמן, פשוט הייתי בחופשה בחנות מין נפלאה (כמעט כמו חנות המין שלי) ואולי יום אחד אמליץ לכם עליה.

מאוד נהנתי בחופשה המינית שלי ושיחקתי בשובבות בחנות.

קניתי לי קצת חברים חדשים אשר אותם אני דוחפת לאיבר מיני החמים.

בקרוב אשים תמונות של החברים שקניתי ואספר לכם על החוויות שלי בחנות המין בניחוח הפסיפלורה החושנית.

 

צהריים מיניים, עבדי מין שלי.

 

קו חוצה.

תגיבו המון.

נכתב על ידי [ילדת.החזה.השופע] , 14/10/2007 13:05  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I'm N♥t a BitCh ב-19/12/2007 21:03
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[ילדת.החזה.השופע] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [ילדת.החזה.השופע] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)